Announcement

Collapse
No announcement yet.

Rädda mitt äktenskap

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Fortfarande ok?

Comment

Jadå! Allt är fortfarande ok. Ibland kommer hjärnspökena smygande då jag känner att hon kanske tar lite avstånd från mig men samtidigt så kämpar jag med att inte tycka synd om mig själv utan ger henne det avståndet. Sen rättar det till sig. Det svåra är ju att inte hamna i samma hjulspår. Det har hänt att när vi pratat om det så försäkrar hon mig att det inte är på väg mot samma spår och jag försöker få henne att förstå situationen från min sida och hur jag kan känna mig nere utan att ge henne dåligt samvete... Tuff situation men inte ohållbar om man kan sammanfatta det så...
      Efter att ha varit med om detta 2 ggr så sätter det ju självklart sina spår men jag vill inte hålla henne ansvarig för det. "It takes two to tango" så att säga...
      Har du en liknande situation eller vad är det som fångar ditt intresse i och med att du frågar?

Comment

Ledsen för lite sent svar.
        Nej jag har inga problem själv uta det är en kompis som har lite problem som jag försöker att hjälpa o stötta.
        Att läsa och lära, försöka först är väl min drivkraft och naturligt nyfiken huj det går för dej o andra.
        Lite problem med att trådarna bara dör ut.....
        Fortfarande ok för er?

Comment

Ledsen för lite sent svar.
          Nej jag har inga problem själv uta det är en kompis som har lite problem som jag försöker att hjälpa o stötta.
          Att läsa och lära, försöka först är väl min drivkraft och naturligt nyfiken huj det går för dej o andra.
          Lite problem med att trådarna bara dör ut.....
          Fortfarande ok för er?

Comment

Jodå! Det är fortfarande ok. Mycket ligger i hur man lär sig att läsa sina egna tankar och hantera dem och agera efter det. Djupa sår läker långsamt men det är ingen annan än en själv som kan läka dem.

Comment

Är fortfarande intresserad av hur det går för er

Comment

Är fortfarande intresserad av hur det går för er

Comment

Om du är kvar Vilsen, hur går det?

Comment

Working...
                  X