Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ska man behöva ta sitt liv för folk ska förstå hur dåligt man mår?

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ska man behöva ta sitt liv för folk ska förstå hur dåligt man mår?

Mår as dåligt hamnar i rejäla svackor väldigt ofta där självmord känns som enda utvägen. Känner mig värdelös och som en belastning. Hamnar ofta i bråk med min vän. Var på akutpsykiatrin förra veckan men ingen hjälp blev hemskickad med 4 propavan. Fick tjata mig till terapi när jag var hos läkarens vc. Fick lova att jag inte behövde långvarigt hjälp, vem sjutton kan lova något sådant? Något är fel med mig men vet inte vad? Alla säger jag har ett sånt bra liv, hallå har man verkligen det om man sitter hemma en hel helg och super och googlar runt om självmord? Är mitt i klimakteriet ochså med strålande mens mm så vet inte hur mycket det spelar in. Haft sömnproblem i snart 10 år men samma där ingen tar det på allvar utan för mest höra vänd dygnet rätt, tro mig hade de varit så lätt hade jag väll gjort det. Kan gå upp kl 7 flera dagar i rad ändå somnar jag först vid 3 tiden och vaknar med jämna mellanrum. Sen undrar folk varför man är så trött. Och kommenterar men lägg dig i tid. Känns som ingen tar mig och mitt mående på allvar.
Working...
X