Announcement

Collapse
No announcement yet.

Trött på allt

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Trött på allt

Jag orkar inte längre känna hur kass, värdelös och hopplös jag är. Känner mig så ensam och oälskad, övergiven. Orkar inte det längre. Till och med simpla saker misslyckas jag med. Ja ger upp orkar inte längre. Bättre jag aldrig hade blivit född oälskad och hopplös redan från början 😢

Jag känner likadant. Ett jävla skitliv.

Comment

• emil i lönneberga
      emil i lönneberga commented
      Editing a comment
      Ja just nu hatar jag livet verkligen fattar inte att jag orkar ta mej igenom dagarna, skulle vilja sova dygnet runt så man slapp känna

Hej Emil
    Du är inte ensam💜 Du är inte värdelös🧡 Livet har givit oss en stund på jorden, och jag vet hur lätt man tappar bort sig och hur fruktansvärt det känns ibland. Kämpa på! En dag har du nått krönet och du ser ut över det vackra i livet och känner dig tillfreds😊

Imorgon är en ny dag, då du går upp och ser dig själv i spegeln och säger: jag tycker om mig själv, jag är värdefull!!

Kram

Comment

• emil i lönneberga
      emil i lönneberga commented
      Editing a comment
      Jag hoppas det, aldrig ritkitgt känt mig värdefull el älskad beror nog på jag blev sviken så tidigt av de som skulle funnits där för mig

• smyrra
      smyrra commented
      Editing a comment
      Vet precis.... Du är inte ensam, vi är många som varit där, som är här i plågan efter tidigare svek, övergrepp och skit! Det är så svårt att resa sig och omskapa sig själv när de pusselbitar man har inte tycks passa ihop. Men jag tror att du vet att det går, att du har en svacka just nu och behöver få sätta ord på det du känner. Det där som brukar kväva, bränna, klia, smärta. Det där som får en att vilja fly på vilket sätt som helst.

Fortsätt lägga ditt pussel😉 en dag kommer bitarna att falla på plats och du kommer känna gemenskap, tillit och kärlek💜
Working...
X