Announcement

Collapse
No announcement yet.

Munkpeppar mot pms besvär!

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Munkpeppar mot pms besvär!

Munkpeppar. Träffade en riktig arrogant mansläkare när jag tog kontakt med psyk ang en massa problem.
    MEN något bra gjorde han. Han tog upp att han rekommenderat flera av hans patienter munkpeppar mot grov pms, och att det gett väldigt bra resultat.

Första 2 månaderna kände jag inte av den så mycket, tar ett tag innan den kommer in i mens cykeln. Men nu är det MYCKET bättre.
    Fortfarande smärta vid pms och en del grinighet/svarta dagar. Men denna månad har jag inte haft pms 2 veckor som innan utan mindre än en vecka!
    Och jag har inte haft dom där jätteutbrotten, gråtit konstant, eller sett att mitt liv är helt svart och jag liten och hopplös. Inga självmordstankar pga pms senaste månaderna!

Munkpeppar alltså ❤ Finns på hälsokostbutiker! Dom i hälsokost (bor i sthlm) visste precis vad jag pratade om när jag kom in och frågade efter munkpeppar mot pms och hade hört massa bra dom också. Fick även tips att ta seratin (naturligt via hälsokost).

Sen har det hjälpt att tvinga ut sig och röra på sig och undvika socker och skit!

Tror inte du har PMS utan PMDD den svårare varianten, tyvärr inte så känt bland vanliga läkare här i sverige. Lider man av PMDD är PMS en dröm att lida av går inte att jämföra. Finns de som blir självmordsbenägna dagarna inan mens precis som du beskriver, jag är sådan eller rättare sagt var. Testade akupunktur mot PMDD och symptomen försvann helt alla både fysiska och psykiska tyvärr slarvat med underhålla det så känner PMDD börjar lite komma tillbaka.

Comment

Jo precis, det är den grova formen av pms. Munkpeppar hjälper iaf (många) mot både pms och pmds/pmdd

Hur ofta behöver du ta akupunktur mot dina besvär? Jag är lite nojjig ang akupunktur bara. Då jag vet några som det har hjälpt och hos några som det gjort ens besvär värre. Hade en vän som hade svår migrän och provade akupunktur och hennes migränbesvär blev mycket värre :/ Men skulle vilja prova. Gäller att hitta någon som vet vad hen gör kanske?

Comment

Ibörjan ganska ofta sen glesar man ut gångerna, de som gått där jag går har alla blivit bättre och de allra flesta helt besvärsfria både gäller PMDD, värk mm.

Comment

Kostar det mycket?

Comment

Där jag gick hade de avtal med f-kassan så kostade 80 kr per gång

Comment

Working...
            X