Hej,
idag är det dagen före mens och hela veckan men framför allt de senaste dagarna är ett h-vete!!
Jag känner mig totalt värdelös, ful, och framför allt är jag helt övertygad om att pojkvännen är otrogen, jag drömde t.o.m. inatt att han drog med en annan skrattandes åt mig, det enda jag vill är att göra slut eller hoppa från en bro. Det känns som att jag lever i ett kallt och fuktigt hål som äter sig in i mig. En oerhört otäck magkänsla Det värker i halsen av all gråt som vill fram.
Och visst, jag har varit deprimerad på grund av stress. Men just nu har jag ingen förklaring till varför det är så här, för en dryg vecka sen mådde jag ju toppen! Av den anledningen sökte jag nu därför på PMS och har nu gjort två olika test. Båda svarade med att jag har svår PMDD (!) (Ett sa PMDS, jag antar att det är samma sak?)
Och när jag tänker på det så finns tecknen, jag har shoppat massa onödigt fast jag inte har råd, städar alltid ovanligt mycket före mens och äter mer choklad och mindre mat. (Utöver de jobbiga känslorna.)
När jag tänker långt tillbaka har detta påverkat alla mina relationer negativt och nu kanske det kan bli ändring
Har ett läkarbesök inbokat den tionde nästa månad så jag hoppas jag kan få hjälp!! Jag kan inte ha ett vettigt förhållande som jag håller på nu. Här finns ingen självsäkerhet alls just nu
Någon annan som känner igen sig och har lite tips hur jag ska klara mig igenom helgen utan att förstöra relationen med min pojkvän?
Comment