Announcement

Collapse
No announcement yet.

väääärk

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• väääärk

just nu håller jag på att dö av mensvärk och illamående, kan ju knappast göra nånting än att ligga och stöna,som om det inte vore dåligt som det är (skratt)****skrattar nästan åt hur bedrövligt allt är** . har nån nåt tips

Hej!

*

Du är för härlig som skrattar åt eländet, men det är bra medicin med lite skratt.

Har tyvärr inget råd att ge dig då jag slipper dom problemen sedan 10 år, men jag minns hur det var.

*

Värmedyna/vetekudde. Ipren om det behövs, mkt vätska och vila lite kanske är ett bra råd.

Fortsätt skratta för det gör gott åt själen Smile

Comment

Värme, värktabletter och att äta sånt man är sugen på, så brukar jag göra :-D

Tycker att det brukar vara skönt med lite värme bak i ryggen eller på magen, beroende på vart värken sitter just då. Har du ingen värmedyna eller vetekudde så kan du testa lägga yllesockor under kläderna så de ligger mot rygg eller mage, altenativt om du har en en yllehalsduk att linda om*:-). Värktabletter så klart, om de nu hjälper! Är det du känner dig sugen på, hjälper ju inte direkt mot mensvärken men kan ju göra att du känner dig lite bättre under en stund :-D

Comment

Jag hade också väldigt med mensvärk för några månader sen men sen hittade jag en artikel om magnesium och jag hade tydligen magnesium brist. En av symptomen var just mensvärk. (fast det mesta handlade om depressioner) Iaf jag började äta tabletter och förra gången jag fick mens var det faktiskt ingen värk alls vet inte om dethär kommer att hjälpa men det är värt att kolla upp annars brukar jag ta värktabletter och sova.

Comment

Jag skaffade hormonspiral, har knappt ont längre

Comment

Working...
          X