Announcement

Collapse
No announcement yet.

Träffade världens finaste

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Träffade världens finaste

Efter många kvällars böner och önskningar om att träffa den där speciella personen. Efter många års ensamhet och slit. Efter många chattningar online. Efter många timmars dagdrömmanden.. Ja efter så mycket, så kom tillslut denna personen in i mitt liv. Han bara kom helt utan förvarning. Han kom då jag tappat hoppet. Han kom då jag hade gett upp om att hitta nån och tänkte gå vidare. Men sen kom denna killen och då ändrades allt. Jag började hoppas igen att "tänk så vill han ha mig ändå". Tänk så är han belöningen efter allt jag varit med om.

Vi började prata och pratade mer och mer. Och det ledde till att vi bestämde oss för att träffas. Vi gick på bio. Efter den där kvällen kände jag mig som världens lyckligaste. Jag hoppas och bad att han skulle skriva nästa morgon. Hoppades på att han skulle vilja ses igen. Vi träffades helgen efter igen, och helgen efter den osv. Och nu står vi här 8 månader efter och är ett par.

Jag ber och hoppas fortfarande idag att han tycker om mig lika mycket då som nu.

Han är den mest fantastiska killen jag mött och jag älskar verkligen honom.. Och om det är nåt jag hoppas så är det att han stannar kvar. För han är mitt ljus och min glädje! Han har öppnat dörrar jag inte trodde fanns, han är mitt mirakel! 💕
    Last edited by Tinaeolsson; 2015-09-21, 16:50.

Låter underbart

Comment

Japp 💕

Comment

Vissa kan ha det lyxigt ^^. Jag väntar fortfarande på min matchning.
        What hurts the most is that the memories I used to hold so close to me are now the memories I wish I could forget.

Comment

Du kommer finna din matchning ska du se

Comment

Det gjorde jag också, hittade min Yang... Men nu är han borta (((((((((
            Det sägs att kärleken övervinner allt, men riktigt så enkelt är det tyvärr inte.

Comment

• Avances
              Avances commented
              Editing a comment
              Man måste hålla sig på rätt kurs och inte gå utanför ramarna om det ska stämma .

Ibland måste man våga sig utanför ramarna, släppa taget och byta kurs... 😉

Comment

Working...
            X