Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kommer han ändra sig igen?

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kommer han ändra sig igen?

Jag träffade en fransk kille för drygt 2,5 år sen.
    Vi blev ihop o pendlade fram och tillbaka mellan Sverige ocheck Paris.
    Efter förra sommaren fick han kalla fötter o gjorde slut. Han va helt bestämd att detta var rätt beslut.
    Efter 4 månader träffades vi på en skidresa igen. Vi pratade ut (han ville detta helt plötsligt ) Han ångrade sig och ville försöka igen. Han sa att han aldrig hade gjort slut om jag bott i Paris. Att det var för jag inte skulle behöva flytta ocheck offra mer än honom.

Vi blev ett par igen, även om jag va lite avvaktande i börja för att inte bli sårad igen.

Vi pratade om jobb och flytt för min del. Jag var på en intervju men tyvärr blev det inget detta år. Men nästa höst hade jag en tjänst.
    Vi hade en fantastisk sommar och semester (7 veckor ihop).
    Jag åkte hem till sverige och vi hade redan två nya resor inbokade. Efter 2,5 vecka får jag hastig och lustigt en tjänst i Paris. Super glad berättar jag detta på Skype varpå han gär slut. Igen.
    Han säger att allt är bra. Jag är perfekt utseende och personlighet. Vi har det bra. Kul och trevligt ihop alltid. Hela sommarvarmt fantastisk. Men han vill ej längre. Vill ej ta nästa steg.

Jag är fortfarande helt förstörd.
    Vi hade ju pratat om detta så mycket. Vi var överens om allt. Tittat lite på lgh/hus i mäklar fönstren...

Vad gör jag för fel?
    Kommer han ångra sig igen?

Vill bara ha honom i mitt liv...

😢

Tyvärr så måste du nog inse att han inte älskar dig så som du älskar honom. Troligen låg något helt annat bakom att han gjorde slut första gången, något ex som han träffade igen eller intresse för någon annan. Men så blev det inget och då blev du intressant igen.

Men nu när börjar bli allvar igen så räcker inte känslorna till. Eller så räcker inte modet till. Hursomhelst så kommer han troligen fortsätta att såra dig om han nu skulle ändra sig igen.

Du gör inget fel. Tvärtom så kan du verkligen älska någon och till det har modet att göra förändring i ditt liv för den du älskar. Avundsvärda egenskaper.

Comment

Working...
    X