Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vad fan vill han?

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vad fan vill han?

Jag har varit intresserad av en kille ett tag nu, några månader. Han har varit singel i 2 år. Jag i 1 år. Har sett han ute med sina kompisar och så men vi aldrig träffats irl själva liksom. Han började skriva till mig på facebook för nån vecka sen, han skrev att jag var fin och frågade lite saker om mig. Sen började vi snapa en del, han frågade efter bilder på mig skickade några han skickade några och båda skrev att vi var fina och så. Sen förra veckan skrev vi lite allmänt bara fram och tillbaka. Sen den helgen skrev han mitt i natten och frågade om vi skulle ses, båda hade varit ute på varsitt håll men jag hade åkt hem till en kompis för att sova och ville inte bara skita i henne för att åka till honom och "sova". Han skrev; vi ska bara sova då, inte ligga. Han var jättepå och ville ta en taxi två mil för att "sova" med mig.
    Sen dagen efter frågade jag hur han mådde och lite så, han svarade och sen frågade jag nåt mer och han svarade bara utan att ställa nån motfråga.

Sen på onsdagen hörde han av sig igen och frågade saker, fick upp hoppet då igen att han kanske var intresserad ändå.

Sen nu i lördags skrev han att han skulle ut med grabbarna och frågade vad jag skulle göra och så. Så skrev han igen 2 på natten och frågade om jag var vaken (vilket jag inte var) så när jag vaknade såg jag att han skrivit tre sms. "Varför svarar du inte?"
    Svarade att jag sov. Sen hörde jag inget mer.

Han var väl full, kåt och ville "sova".... men seriöst, en kille som företrädesvis hör av sig på efternatten när han är sugen och ingen annan är tillgänglig, men inte ens svarar dagen efter... är det nåt att ha?

Comment

Skulle skriva samma, full och kåt. Jag skulle inte bry mig om de kontaktförsöken alls och inte tolka dem som något alls förutom att han just var full och kåt.

Om du är intresserad av honom för annat än sex så varför frågar du inte honom om ni ska synas på ett fik och bara prata? Det är 2016 nu, du behöver inte sitta hemma och vänta att han ska ta initiativet.

Om han är intresserad av annat än sex lär visa sig.

Comment

Grejen med sådana killar/män är att de hoppar från person till person beroende på att de får det de vill ha och/eller om det dyker upp någon ny person. Hade du tänkt dig att du och han skulle hålla "förhållandet" uppe/vid liv under en lång tid eller? Misstänker att han tänkte på ett annat sätt. Att åka taxi under 2 timmar bara för att "sova" med någon annan är lite extremt.
        What hurts the most is that the memories I used to hold so close to me are now the memories I wish I could forget.

Comment

Working...
        X