Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hämnas hon?

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hämnas hon?

Jag har haft kontakt med mitt ex som jag svek genom att ta till droger när jag mådde skit... Vet att jag har ett ansvar i mina handlingar men det kändes som ingenting spelade roll... Hon har aldrig vågat satsa på oss på riktigt pga min historia med droger men jag kände mig så oduglig och började må dåligt över att hon aldrig ville ta steget att sista gången jag var hos henne tog jag deoger dumt nog.

Sen vi fått kontakt har hon visat att hon tycker om mig men vill inte göra det pga allt som hände efter mitt misstag. Jag blev arg på mig själv och betedde mig som en idiot.
    Hon berättade att hon hade legat med en kille en gång och att det inte vart bra och att hon saknade mig. Vi har även haft telefonmys två gånger då hon båda gångerna sagt att hon saknar min kuk och ingen kan få henne lika våt som jag kan...
    Kanske jävligt dumt av mig men eftersom jag haft så starka känslor för henne fick jag förhoppningar om att det kunde bli vi igen. Det är inte bara sexet hon saknar utan mig och hon säger att jag finns i hennes hjärta. Idag ur ingenstans droppa hon bomben om att hon har hängt och haft sex med honom igen bara någon dag innan vi hade telefonsex... Jag blev helt förkrossad... Jag sa att hon bara hade kunnat sluta prata med mig istället för att berätta det på det sättet hon gjorde och bad henne att aldrig mer ta kontakt med mig. Kändes som det var hennes sätt att hämnas mitt svek för henne men förväntade mig aldrig något sånt av henne... Vem som men inte henne. Känner mig så dum att jag har gått och hoppats som en idiot och inte ens haft intresse att träffa någon annan även när vi inte haft kontakt. Att jag könner så stark för henne av en anledning... Det kändes som allting hon sa idag var för att såra mig. Hon var en helt annan person än det hon vart under dom här veckorna då vi fått kontakt igen. Trots det försöker jag verkligen förstå henne och varför hon gjorde så här. När hon visste att jag fortfarande älskar henne så mycket...

Positivt är ju dock att hela den fantastiska bilden av den perfekta kvinnan jag trodde hon var försvann på två röda. Kommer alltid tycka om henne också för vi har haft väldigt fina stunder ihop men nu kan man verkligen släppa henne helt och hållet..
    Blockade henne och bad henne att aldrig mer kontakta mig igen och jag blev ledsen och arg... Reagerade jag på rätt sätt? Borde jag inte ha brytt mig? Vi träffas ju inte men våra samtal har betytt väldigt mycket för mig...

För det första: du svek inte, du försökte hjälpa dig själv när inget annat gjorde det.
    För det andra: Att hon inte ville ta ett steg till pga din historia vill jag bara kalla idiotiskt. Hon föll för dig av en anledning och du hade inte varit du utan din historia.
    Jag tror inte hon är ute efter att hämnas utan hon har hört av sig och berättat dessa saker för att hon vill veta att du fortfarande finns kvar för henne. Uppmärksamhetsökande mer eller mindre. Sen är det ledsamt att hon inte förstår smärtan hon orsakar dig men hon ser väl hellre efter sig själv och försöker fylla sina behov istället för att tänka på dig just nu.
    Over all så känns det som att hon inte var rätt person för dig, hon verkar inte ha försökt förstå dig, drogerna eller din historia. Ej heller så verkar det ha varit prioriterat att stötta dig, därav rädslan för att ta ett steg framåt i relationen.

Comment

Tack för ditt svar. Hjälper mig att inte se tillbaka nåt mer och gå vidare.

Comment

Tror inte hon "hämnades". Med samma resonemang så kan hon ju upplevt du "hämnades" när du tog droger som en reaktion på hennes beteende.

Jag tror tvärtom att hon älskar dig, saknar dig, men tror inte på er två längre. Och när känner så, så är det svårt att låta bli att höra av sig. Svårt låta bli att i ena stunden försöka skapa avstånd, för att skydda sig själv. Och i andra stunden söka tröst eller få drömma lite. Drömma om att kunde bli ni två.

Så jag tror hon berättar de där sakerna för att hindra sig själv från att falla tillbaka. Och för att hon vill du ska ge upp er två. Omedvetet eller medvetet "förstöra" mellan er. För hon tror det är bäst så, att inte är ni två. Samtidigt som hon både älskar och saknar dig. Så det blir väldigt förvirrande för dig så klart.

Så även om jag inte tror är elakt menat, så är nog budskapet ändå att det är dags att släppa taget. Att det inte blir ni två, trots ni älskar varandra. För hennes tro och vilja saknas. Som du bittert fått erfara, så är en relation så mycket mer än kärlek.

Jag är ingen expert, bara ledsen att det slutade så illa och ledsen att det gör så ont för dig.

Comment

Åh... Så jävla hemskt att inte kunna vara med någon när man märker att båda älskar varandra... HEMSKT!
          Och som vanligt börjar man ångra att man reagerade som man gjorde... Att man blev arg och ledsen. Kanske det enda jag borde ha gjort är inte ha svarat alls och aldrig mer hört av mig... Känner mig som världens sämsta människa mot henne ibland men samtidigt var hon inte heller rättvis mot mig under hela vårt "förhållande"

Träffade en tjej igår som jag också haft lite på g sen innan. Jättefin tjej och vi hade jättetrevligt och mysigt... Men jag kan ändå inte sluta tänka på Henne... Hon... Som lyckades fånga mitt hjärta sen dag ett... Fuck

Comment

Working...
          X