Announcement

Collapse
No announcement yet.

gillar hon mig?

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• gillar hon mig?

hej, har träffat en tjej som jag kommer bra överens med, vi har träffats några gånger och för varje gång blir det allt mer närkontakt och längre kramar,
    helt plötsligt känns det som att hon tar avstånd från mig, kommer med bortförklaringar när man försöker planera in en dejt , hon har även blockat mig från FB.
    jag har legat lågt ett tag men hon fortsätter att höra av sig, jobbigt för mig då jag har fått känslor för henne.
    snälla HJÄLP!

Har du frågat henne varför hon hör av sig till dig samtidigt som hon blockat dig på fb och rent allmänt styr undan att ni träffas?

Comment

• cracty
      cracty commented
      Editing a comment
      fick till svars att hon inte vill ge mig falska förhoppningar...jag vet inte hur jag ska tolka det..

Vad vill hon när hon hör av sig då?

Comment

• cracty
      cracty commented
      Editing a comment
      Allt möjligt, frågar vad jag gör , hur jag mår , finns det risk att jag kommit i en vän zon ?

Jag skulle tolkat det som att hon vill vara kompis men inget mer, just nu iallafall.
    Så det verkar vara upp till dig hur mycket kontakt du står ut med, med tanke på dina känslor.

Comment

• cracty
      cracty commented
      Editing a comment
      haft tankarna på att klippa kontakten med henne, vad skulle ni gjort?

Jag skulle nog skippat henne. Verkar inte som att kontakten med henne ger dig något positivt i någon större utsträckning precis.

Comment

Hon har tråkigt, tycker trevligt höra av sig när hon vill, men vill markera att egentligen inte intresserad som "pojkvän/flickvän". Och eftersom blockade dig så nog inte ens intresserad som vän, utan bara tidsfördriv. Hon tycker att det är trevligt att du gillar henne, du är "bra att ha ibland".

Men vem vet.... kanske är det något annat skäl. Fast håller med mankämparpåmedlivet, att för din egen skull så kanske det är lika bra lägga ned.

Comment

Working...
      X