Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bråka med F-kassan

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bråka med F-kassan

Jag har bråkat med f-kassan i 1 år angående ersättning. Jag har skickat in flera ansökningar och hela tiden ändrat det som de säger bör ändras för att den ska gå igenom men nu fick jag avslag på omprövningen och idag rann min bägare över och jag satt två timmar och grät hysteriskt. Panik,rädsla och känslan av hopplöshet dränkte mig. Jag har haft lite smått självmordstankar inte så att jag planerat att ta livet av mig utan mer att jag tänkt tanken vad skönt det vore att aldrig mer känna känslorna i kroppen. Jag har värk 24/7 och jag kommer ha det tills jag dör. Jag är 22 år och jag har inte ork att fortsätta denna ständiga kamp och denna känslomässiga bana med hopp och förtvivlan hela tiden.... Någon mer där ute????

Hej annorlunda22!

Känner igen mig i det du berättar. FK är hemsk att ha och göra med. Fick också liksom alla, verkar det som, bråka med dom för att få ut min ersättning. Jag vet hur jobbigt det är och känns när man dessutom är sjuk. Mitt råd till dig är. Stå på dig och ring FK. Skriv ner vem du pratar med. Banda gIärna samtalet. Jag vet det är tufft att orka. Men du måste ligga i,så de blir less på dig. Var envis och tänk på att de jävlarna på FK inte ska få knäcka dig. Ring nu vet ja och dra inte ut på det. Hoppas det så småningom löser sig för dig, på den biten i alla fall. Kronisk värk är inte kul att ha snackar om egen erfarenhet. Lycka till vännen!

Comment

Working...
    X