Announcement

Collapse
No announcement yet.

svår värk

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ser att det var flera år sedan du skrev sist och kanske har du blivit bra. Jag tror att du har trigeminusneuralgi som orsakades av ditt tandproblem. Jag har haft den sjukdomen i 30 år så jag vet hur jävlig den är. Jag fick den efter de dragit ut en visdomstand, nerven som går vid tänderna kan då lätt skadas. För det finns medicin, oftast Tegretol som kan vara väl värt att testa. Men det jag fått bäst hjälp av är akupunktur och laser. Då menar jag kinesisk akupunktur, ej den som är hos sjukgymnaster. De säger själva den är lika bra, men den akupunktur sjukgymnasterna har är en utbildning på 7 veckor, den kinesiska är minimum 2 år. Sen har även laser hjälpt, den tar bort svullnaden och när svullnaden minskar lättar trycket på nerven. Sök även en neurolog som är expert på nervsjukdomar. Om inte annat vet han säkert en bra smärtklinik. Hoppas allt blir bra med dig. Kram

Comment

Glömde även säga att det finns en medicin som heter Levaxin. Det är eg mot sköldkörteln och har man problem med sköldkörteln kan man få ansiktssmärta. Kan tas med enkelt blodprov.

Comment

Working...
      X