Announcement

Collapse
No announcement yet.

HSP personer

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• HSP personer

Tjena, jag är nästan säker på att jag är hsp.
    Men jag vill få det bekräftat av några här. Dessutom vill jag gärna diskutera lite kring ämnet.

Har hela livet levt efter andras förväntningar för att passa in men det har bara slutat med kaos haha. Nu på senare år har jag helt enkelt slutat bry mig och bara fokuserat på mig själv och accepterat mig själv för den jag är.
    Mina känslor är det bästa som finns, jag känner så starka känslor för allt så om det finns några där ute som känner igen sig som vill berätta lite om sig själva vore det intressant och lärorikt

Musik och foto/ bilder, nya platser/vackra platser, djupa intressanta samtal, udda människor som inte är som alla andra är det som skapar mest känslor hos mig.
    När något är tråkigt och ointressant så är det ibland ett helvete att ta sig igenom.
    Mitt humör skiftar ofta samt min energi

Har haft ett antal förhållanden men inget har varit bra då mina partners har inte passat med mig

Jag har alltid mycket tankar om allt möjligt och idéer

Blir nervös i vissa sammanhang med vissa personer, känner av stämningen ofta

Nån som känner igen sig?

Har alltid känt mig annorlunda, trodde ett tag jag var manodepressiv bland annat

Hur har ni löst era livssituationer?

Jag höll på med droger för några år sedan en kort tid (ca 6 månader) men la av helt då mina känslor försvann.

Ställ gärna frågor 🙂
Working...
X