Announcement

Collapse
No announcement yet.

Förvirrad

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Förvirrad

Hej!
    Jag är en gift man på 44 år med familj. Jag älskar min familj och min fru. Men jag har sedan något år tillbaka börjat chatta med andra män, och märkte att jag började tända på män. Kunde aldrig i min vildaste fantasi föreställa mig det. Började testa olika saker när jag onanerade, hur det var att ha en dildo i min stjärt och hur det var att smaka sperma. Jag gillade både och. Var mer och mer inte på siter med bögporr och på chattar med bi och homosexuella. Hade camsex med män. Bestämde möten med andra män för sex men vågade inte fullfölja. Jag är ju hetro intalade jag mig. Men jag fortsatte chatta och ha sex med mig själv.
    Har nu under våren chattat ännu mer och haft mer camsex och pratat i telefon med en man. Så för en vecka sedan träffades vi. Vi började prata och det blev några tafatta försök att närma mig honom, så plötsligt möttes våra läppar i en lång kyss. Sedan åkte kläderna av och vi hade så underbar sex, den bästa sex jag har haft. Efter låg vi bara och kramades och kysstes. Vi har smugit och ringt varandra och träffats som hastigast bara för att få kramas lite och pussas.

Jag älskar min fru och min familj,men jag är även förälskad i mannen. Nu vet jag inte vad jag ska ta mig till.
    Kram Mattias

Din fysiska otrohet är peanuts jämfört med den livslögn du lever i och som du, om du inte omedelbart berättar för din fru, tvingar henne att leva i. Har du aldrig förr agerat eller ens anat (hur det nu kan vara möjligt, du har ju de facto agerat ut på din sexuella dragning och lust i flera år redan via chatt) att du är gay så fördärva inte det som är kvar av er relation genom att fortsätta leva i en lögn.

Att bli lämnad är svårt för alla, men att din fru (förr eller senare) tvingas inse att allt hon/ni haft tillsammans har varit byggt på en lögn, är ljusår värre. Alla kan råka ut för att ens partner träffar någon ny, när den egna relationen gått i stå....men därifrån till att bli utbytt mot någon av motsatt kön gör ju att tilltron hos din fru till att hon har varit din stora kärlek och även din totala och odelade attraktion/passion (det sex du hade/har med en man var "den bästa sex jag har haft" så...) under den tid som varit kan riskera att undermineras helt. För att ersättas av tvivel på om det enda du velat ha av henne var hennes livmoder och de barn den kunde leverera samt den kuliss som ert äktenskap kan ha fungerat som, för någon (dig) som "intalat sig att han är hetero" och möjligen inte ens för sig själv till fullo har erkänt var den egna sexuella dragningen faktiskt ligger.

Sannerligen ingen lätt situation du befinner dig i, men att fortsätta med ditt äktenskap likväl som att fortsätta med din otrohetsrelation med mannen du träffar, utan att berätta för din fru vore det värsta svek du kunde utsätta henne för. Men det är bara min personliga åsikt som jag skulle se på det om jag var i din frus situation, andra kanske tycker annorlunda.

Fast vem vet.... kanske blir din fru trots allt inte fullt så förvånad som du kanske tror?!? Ingen omöjlighet att det kan finnas en mängd tecken som plötsligt/äntligen kan få sin förklaring för henne... och när allt kommer omkring så handlar ju faktiskt inte allt om dig och dina preferenser. Även hon har väl rätt till något äkta?!
    Last edited by RoughTimes; 2016-07-11, 14:18.

Comment

Finns bara en väg här att gå. Och det är den vägen där du är sann mot dig själv och mot din fru.

Comment

Working...
      X