Announcement

Collapse
No announcement yet.

Helt förvirrad

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Helt förvirrad

Jag var nyligen utomlands, och första gången jag hade min homosexuella upplevelse, iaf jag var snor full som bara den, mitt under "akten" fattar jag vad som har hänt, har aldrig någonsin tänt på en kille skulle aldrig kunna vara tillsammans med en kille. Efter att detta har hänt har jag sökt hjälp för alkoholberoende enheten, men jag kan inte släppa det som har hänt? Har allvarliga tankar att jag är bisexuell nu, Inge illa menat men efter detta hänt känner jag mig ännu mera äcklad just av mig själv. Tänkte bara fråga hur vet man om man är bisexuell eller homosexuell. Kan även tillägga vill aldrig mera uppleva detta. Känner mig nå fruktansvärd förvirrad

Alltså, många gånger jag dricker alkohol dricker jag väll 24 öl eller något, mycket utav mina problem har uppståt av just alkohol.men som sagt har haft homosexuella tankar för länge sedan , men har alltid blivit äcklad av dem. Och nu mår jag sämre än någonsin. För skulle hellre än inget ha en flickvän å börja ta det lugnt.. Skulle vilja h hjälp med just den dära bisexuella delen , för efter detta har jag börjat tittat på Killar och blivit spyfärdig kan tillägga att jag är en 20 årig kille

Comment

Working...
    X