Announcement

Collapse
No announcement yet.

Förvirrad som bara den??

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Förvirrad som bara den??

Hej!

Varför känner jag mig så förvirrad? Är det så det normalt sätt ska kännas? Jag känner mig konstig, pinsam och tråkigt. Det hela började för en vecka sedan. Vanligtvis är jag en väldigt sexuell person av mig. Jag tänder dessutom på tanken av att ligga med en tjej men nu när fantasin kommit till liv, så kändes de helt dött och allmänt stressigt.

Under själva sexakten så kände jag mig helt bedövad och har noll förmåga av att känna något. Kan de vara för att jag vart väldigt spänd?För inte kan de varit för en lättare berusning, eftersom jag tidigare haft sex berusad och inte haft samma problem..eller är det så att jag bara tänder på killar. Jag vet inte hur jag ska förklara det hela men jag kände verkligen ingen som helst njutning under sexet och hon försökte verkligen med allt, tillslut fick jag låsas att jag kom. Vi hade sex igen för inte så längesen och samma problem då.. Dock så kände jag en vindpust av njutning men inget jag egentligen skulle kalla njutning.. Dock så verkar hon inte ha ngt problem med och komma. Nu känner jag mig allmänt förvirrad över vad som pågår. För mig är detta helt nytt att inte känna ngt.. Jag för övrigt en väldigt sexuell person och har väldigt lätt för att bli upphetsad. Vad är det för fel? Tack i förhand för alla eventuella svar.

Kan tillägga att jag är en tjej också. Alltså pratar jag om tjejsex och hon är enda tjejen jag legat med.

Comment

Working...
    X