Announcement

Collapse
No announcement yet.

Gällanden grannfejden

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gällanden grannfejden

Är det inte för lätta fall som de har? Varför kan de inte möta någon granne som har psykiska problem
    som inte är så tillmötesgående. Som att allt redan är arrangerat och valt ut det som verkar genomförbart.

Något avsnitt måste de kunna säga i slutet. Tyvärr lyckades inte vi. Vi får återkomma i nästa säsong.

Men det är väl bara så att man vill ha bra tv-program som lätt ska flyta igenom.
    Grannen kan ju inte vara en för intolerant person för då blir det inget givande program.

Har kanske grannfejden mutat grannarna att låtsas löst problemet? För det är ju så löjligt perfekt
    ut över alla avsnitten.

Jag har en tvättäkta psykopatgranne. Hon ljuger, manipulerar, får utbrott, hotar, misshandlar folk etc.

Grannfejden blev faktiskt tipsade av polisen i min stad om våra problem och kontaktade både mig och grannen. Först tvärvägrade grannen vara med*och sen försökte hon ställa krav på massor av saker som inte skulle få tas upp bland annat att inga andra grannar skulle få yttra sig. Sen i slutänden så kom hon troligtvis på att det inte skulle gå hennes väg ändå så då avböjde hon igen. Tror det kan vara problemet med riktiga psykopater... Trots att dom skulle kunna diagnostiseras av en kunnig person så*kan dom*förstå när någonting mest troligt inte kommer gynna dom.

Synd att inte Robban och Jonas tog hand om vårt fall. Hade varit intressant att se om dom genomskådat grannen. Listan på folk hon duperat och blåst kan göras lång.

Comment

Working...
    X