Announcement

Collapse
No announcement yet.

spelande musik

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• spelande musik

vad ska jag göra... dom flyttade in i början av hösten och det spelades musik m.m dom bor undermig så det stör rätt bra.. jag pratade med dom och dom skulle sänka sedan sa dom det att stampa i golvet eller nått så sänker vi.. vilket inte hjälpte. jag va trevlig lånade ut min bil m.m men till slut tröttnade jag så jag ringde securitas. efter det så ringde jag hyres värden. jag och några grannar till som bor breve dom gick ner till hyresvärden och pratade med dom. fick till svar att detta är barnsligt sandlåde nivå.* jag frågade då varför fick till svar att dom inunder mig hade klagat om att jag stampade i golvet. och att så fort min bil hade ståt på gården i max 20 min så hade dom ringt och klagat om min bil. det har gått så långt att jag snart säger upp min lägenhet som jag trivs bra i men med tanke på att jag har en dotter på 1år och 8 månader som jag inte kan få att sova tex nu dom senaste 4 dagarna när hon har varit sjuk det är jobbigt... har även tagit kontakt med hyresgästföreningen nu. vad jag vet så ska manha respekt för sina grannar. men jag kanske har fel??? snälla hjälp mig.

Working...
X