Announcement

Collapse
No announcement yet.

Grannar med dubellmoral

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Grannar med dubellmoral

Hej Jonas, jag har ett stort problem med mina grannar. Jag är 21 år och student, bor i Örebro, kommer tidigare från Sigtuna. Utanför lägenheteshuset jag bor i finns förbetalda parkeringar och sedan finns det två platser som inte används av någon, någon skylt om förbjuden parkering finns inte där. Jag har ingen bil, men mina vänner har och de brukar ställe sig där några timmar när dom hälsar på mig. Mina grannar (tre olika hushåll) blir fruktansvärt upprörda av detta och har skällt ut mig för det ena och det andra, som inte har med parkeringen att göra; tex soppåsar som inte är ihopknytna, grillplatsen som inte är städad och samhällets fördärv då jag tydligen slänger fimpar och cigarettpaket överallt. Jag rökar inte ens, har aldrig använt grillen och läser juridik termin 4, tror jag klarar av att knyta en påse.