Announcement

Collapse
No announcement yet.

Är allt löst?

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Vidare sa Robban att man skulle återkomma till min å Maggans fejd, det var klart för en fortsättning, men TV3 sa stopp & att vi nog kunde klara av det på egen hand, dom gör precis som dom vill, bara en sån sak som att sända "vårt" avsnitt först, trots att det var planerat som tredje eller fjärde program, med motiveringen "det är så bra, och det kommer att locka många tittare till resten av säsongen. DET är beviset för att TV3 INTE bryr sig det minsta om deltagarna, utan bara om tittarsiffror!!

Comment

Hej du oregistreraade som påstår att det inte finns någon konflikt:
      Vad är du för ett jävla ollon? om du kan läsa svenska så innebär bifejd att det är en av flera.

SFI till alla!!!

Comment

det var ju det bästa programmet hittils ta till det dig va ett skönt program, det i kväll va oxå bra

Comment

Jag håller med oreg. om att dagens program visar ATT det går att lösa fejderna OM robert är med hela tiden!!!
          Robban e i övrigt en störtskön kille!

Comment

Sätter en femtilapp på att Jonas sitter å betraktar oss nu, å gör en djup personanalys av oss allihop, speciellt ni som svarar på mina inlägg

Comment

Denna tråden är klart den mest underhållande ikväll. Hihi.

Comment

Hej,

Får jag ställa en liten fråga till dig? Varför skrev du nu? Dvs vad ville du få för svar, eller vad vill du ska hända nu?

Frågar i all välmening. Tänker mig att det är lättare att komma dit du vill om du är lite tydligare med det. Såhär "utifrån" verkar det just som att du "bara vill bråka" nu men jag förstår väl samtidigt att du hade någon baktanke när du skrev. Kan du inte försöka igen?

Hoppas du kommer vidare på något sätt!

Comment

Idag har jag varit i Baggetorp där första progranmmet startade. Peter Victoria Bertil och Maggan kommmer i sista programmet och det kommer bli ett riktigt skönt program kanske det programmet med den absolut största spännvidden. Om 2 veckor alltså    Hälsnnigar   Jonas  

Comment

*

Jonas said: Idag har jag varit i Baggetorp där första progranmmet startade. Peter Victoria Bertil och Maggan kommmer i sista programmet och det kommer bli ett riktigt skönt program kanske det programmet med den absolut största spännvidden. Om 2 veckor alltså* * Hälsnnigar * Jonas *

Det var detta jag menade. Förstod inte.

*

Comment

Working...
                    X