Announcement

Collapse
No announcement yet.

Det kunde nog ha blivit ngt!

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Det kunde nog ha blivit ngt!

Hon spanade på MIG i kön säkert två-tre ggr uppifrån och ned mot mig hör ni?? menar hon frågade vänligt med ''den blicken''!Som att hon var nyfiken på mig(Gubben jag ''det rockar'')såg att hon hade barn.Och att hon rökte DÅ blev jag slak =/ ordet ok?Men charmig och söt var hon och max 1,5 m lång.Menar vad mkt kan hända på 20-30 sekunder..Summan av detta en är det inte slut.Jag har mera att GE. Ok visst kunde jag nog stått ut att hon rökte (detta låter)men om jag fick välja så valde jag en tjej-kvinna som inte är rökare.
    Strange?Ja vad då?Tänk hon hade string på sig jag vet jag vet(man såg det under kjolen ju men det var inte det jag blev nyfiken på nej.Hon verkade så go och det var hon nog säkert ochså+snälla fina ögon hade hon synd men om så hade nog det blivit minst en kaffe..men det går nya tåg hoppas jag menar finns det tjejer som gillar mig så är jag glad och detta stärkte mig.
    Eller så ville hon bara vara snäll att jag skulle gå före henne i kön hmm...tjejer tjejer

Det kunde blivit ngt 2:Pratade med en tjej-kvinna på nätet hon gillade mig och jag henne.Men sedan såg jag att hon hade halva inne(den känslan hade jag)var riktigt nyfiken på denna tjej.Men jag backade efter hennes ordväxling med denna man.Efter att jag skrev detta så HÖJDE hon rösten och blev som en ''annan''kvinna och person suck..jag hoppade av tåget i ''rätt tid''!

Comment

Ännu är jag hoppfull!Har en ev dejt på G det får bli en spontan dejt se om vi kompar tillsammans menar det kan ju bli en vän det är ju aldrig fel.Men endå jag måste endå berätta!
      Det tidigare livet ligger kvar som en ridå..Hon jag älskade hennes barn som jag älskade..men jag var mest värd vatten..Den hjälp hon fick av mig ..barnet vi kämpade att få.
      Jag har varit nere i djupet.Jag har ochså verkligen försökt att glömma.Men hennes röst och ord kommer jag aldrig glömma.Men jag hoppas endå på att träffa denna nya tjej(dejten)
      Exet fick som hon ville.

''Jag hoppas ännu på att finna mitt livs kärlek''..där ögon möts där svaren möts på mitten...

Comment

Forts lite om mitt x(04)Jag kanske får reda på svaret om 70 år typ.El det klart jag inte vill veta svaret.För x-et var flera olika personligheter.Både på gott o ont.Hon ville trycka ned mig i jorden verkligen!
        Hur hon tvingade mig att hjälpa att flytta.Hur hon satte upp en lapp(gör si så får du kanske det)Gjorde alltid mitt bästa.Men vi var samma kålrötter..Hon var aldrig helt nöjd.Visst hade vi sex ofta.
        Hon var världens sötaste vi var soulmates!Haha kanske ngra säger..men för att avsluta detta och mina ord.Tom barnen har inget gott att säja om mig.Pappan var en s*ithög lat och särbehandlade barnen som modern gjorde.Menar det är ännu tungt att ha detta bakom säg(Klart jag kan leva med detta)Men det var 100% sann kärlek från min sida.Hoppas att de har det bra idag.

Har snart min nya dejt kommer ta det lugnt.Kommer inte berätta denna gången om mitt x(04)som jag gjorde förra året med en tjej.

Comment

Working...
        X