Announcement

Collapse
No announcement yet.

Skriv vad du vill

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Skriv vad du vill

Finns redan en sånhär tråd?
    Sökt. Fann ej.

Kollar på 4:an nu. Columbo senare.
    Men visst borde man sova ist.
    Fira min s-syrra igår.
    Inte blev det någon cykling ikväll heller.
    Om man inte ska ut cykla nu.

Några mer nattugglor i Stockholm?
    Cyklister som saknar sällskap?
    Call me.

Såg Monica Z igår. Den var ok. Slutet i filmen påminnde om slutet i Lilja 4-ever lite. Känner en vän som känner en statist i filmen så var lite extra roligt kolla. Själv är jag med i publiken i "Helt Magiskt" var det så den heter svt:s) tidigare program? I den delen där Joe Labero körde levitation med all rök och dendär musiken.

Snart öppnar mega bion i Solna. Eller redan öppnat?
    Frågan är vad dom tar för biljetterna?

Comment

Det är kallt och jag har tråkigt.

Comment

Det finns nog alltid något att hitta på. Man måste nog bara vilja göra det .
        What hurts the most is that the memories I used to hold so close to me are now the memories I wish I could forget.

Comment

Ja, men om man inte vill göra det, så är det ju inte roligt.

Comment

Man ska ju inte tvinga sig själv att göra saker. Det handlar mer om att hitta inspiration att göra saker.
            What hurts the most is that the memories I used to hold so close to me are now the memories I wish I could forget.

Comment

Är j-gt trött!Skulle behöva en tidsmaskin men till vilket år då?Kollar lite på tv husräddarna!Måste vara grymt jobbigt att förlora ett helt hem.
              Nu blir det kaffe.Men inge tilltugg ok visst ja, köpte ju lite godis

Comment

Avances- Ibland får man nog tvinga sig själv, det gör iallafall jag.
                Jag vet inte vad jag skulle hitta inspiration till som jag faktiskt kan göra också. Om man behöver något till att göra det och så har jag inte det menar jag.

Comment

Det är ju klart att man tvingar sig att göra vissa saker som vuxna måste göra emellanåt. Jag hittar inspiration genom att göra saker som jag har velat göra under en lång tid, jag tar tag i det hela och hittar ett sätt att njuta av det hela.

Comment

• Kreativ
                    Kreativ commented
                    Editing a comment
                    En bekant berättade hur hon fick hjälp av att tänka annorlunda. Istället för att hata att hon måste stå och grädda pannkakor till sina barn, tänkte hon tacksamhet för att hon kan ge sina barn mat. Istället för att svära över städningen, tänkte hon tacksamhet över att ha ett hem. Det tog bort många av hennes jobbiga känslor.

Tittade på Tidsjakten i SVT. Där talade de om surdegar. När man tar itu med det där som man borde tagit itu med för länge sen, frigörs må-bra-hormoner. Inte dumt.

Okej , va bra

Comment

Min vän har nyligen fått en stroke. Hen är inte sig själv längre... själv är jag trött ledsen ensam och deprimerad.

Comment

Ska prata ut i morgon ifall jag klarar av att öppna upp mig? Åh jag måste bara få prata!

Comment

Trött som fan.
                        Dessutom lätt illamående.
                        Men å andra sidan har jag ju inte lyckats slutföra något idag heller!

Comment

-Barn ska inte slitas mellan två föräldrar.Om de(ni) går i sär låt barnen få känna lika mkt kärlek på varje ställe och hem.
                          -Barn ska inte känna sin osedda bland sitt eget kött och blod.
                          En sak har jag lärt mig under mina år.Det finns onda människor vart du en går.Ge inte dem hela handen på en gång vänta i stället.
                          Tänder ett ljus för ärligheten och kärleken!

Comment

Saknar inspiration. Allt går i vågor.
                            Vissa perioder får man massor av saker gjorda och blir stolt över sig själv.
                            Andra perioder så finns ingen inspiration till att göra något mer än det absolut nödvändigaste.
                            Sitter inomhus och tittar på regnet. Orkar inte ta mig för något.
                            Tycker inte synd om mig, har inga känslor alls.
                            Många har Carpe Diem som ledstjärna.
                            Själv har jag Crea Diem ( Skapa dagen)
                            Men idag finns ingen skaparglädje

Comment

Working...
                            X