Announcement

Collapse
No announcement yet.

En liten lek!

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mitt bästa minne var när jag åkte på sommarläger 2013, och varför? Jag var så nervös för att behöva bli ensam. Men jag kände massor deltagare sen tidigare och fick träffa nya också. Då blev jag vän med en av ledarna, hon sa att jag skulle kunna börja på en kristen ungdomsgrupp i närheten av där jag bor. Så, jag började på ungdomsgruppen samt jag och ledarna är fortfarande tajta fast hon fick barn nu i höstas.

Mitt sämsta minne var att de tragiska jag har gått igenom mobbning, utfrysning och sexuellt utnyttjande.

Älskar du att läsa böcker? Varför/Varför inte?

Comment

• Nä,men jag älskar böcker om rymden och om historia.Men jag (läser) mest om detta på datorn)Får bättre bild och syn på skärmen.Varför inga böcker?Lat el jag tröttnar efter ett kapitel.ZzzzZzzz..!Datorn piggar upp en

5000 kr att spendera på en dag vad skulle du göra då?

Comment

• Om man inte får resa för pengarna (vet inte om det räknas som en dag då) så skulle Jag antingen bjuda mina närmaste på en mysig middag på en lite mysig restaurang där man snnars inte brukar äta, eller åka till nåt centrum o shoppa upp allt 😬

Om nån kunde säga er när (kanske hur också) ni skulle dö, skulle ni vilja veta? Varför/varför inte?

Comment

• Nej, tror bara det skulle ge ångest. Är ändå inget jag kan styra över.

Om du skulle hamna vart som helst i världen nu på sekunden. Vart skulle du hamna? Och varför?

Comment

• I hans armar. För att där vill jag vara för där mår jag som bäst.

Om du fick välja. Bo i ett fult hus med utsikt mot ett vackert hus. Eller, bo i ett vackert hus med utsikt mot ett fult?

Comment

• I hans armar. För att där vill jag vara för där mår jag som bäst.

Om du fick välja. Bo i ett fult hus med utsikt mot ett vackert hus. Eller, bo i ett vackert hus med utsikt mot ett fult?

Comment

• Oj, den var lite klurig för mig men jag skulle välja ett vackert hus med utsikt mot ett fult. Ha det vackra lite närmare liksom

Nu har jag inte koll på alla ställde frågor så med risk för att den ställts tidigare:

Vad gör dig avslappnad?

Comment

Working...
                X