Announcement

Collapse
No announcement yet.

Test

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Test

Inte sett några inlägg alls på flera dagar. Så skriver ett test-inlägg för att se om det är fel på tekniken eller om helt enkelt är så att ingen skrivit något.

Hej på Dig, Knet!

Det är nog inget mer fel på "tekniken" (hahaha, jo det är det ju och har varit länge, men det blir aldrig någon skillnad) än det varit i åratal....utan det är helt enkelt ingen som skriver här längre.

Tyvärr, väldigt mycket tyvärr

Comment

Nä, det verkar vara färre och färre som är här... Är folk på Flashback eller?

Comment

sista utposten för misantroper,ensamma,deprimerade och allmänt i utkanten har fallit känns det som. Minns när man här hade PM var dag, en post överröstes i svar och på sidans chat och den som Knet(Om jag minns rätt?) Drev ett tag var fulla av liv och jag lärde känna många ,hjälpte många och framförallt så blev jag hjälpt. Nu är man äldre eoch gammal vana tar mig tillbaka hit.. till ett öde skal av vad som var. Riktigt synd. :/

Comment

Forum överlag är ute. Facebook gäller nu. Gillar själv inte den skiten då det mest är gillaknappen eller styrkekramar. Usch.

Comment

Facebook, snapchat och allt va det heter har tagit över, forum är ute Mina syskonbarnbarn vet inte ens vad forum är för något de känner inte ens till flashback. Många av de forum som fanns förr existerar inte ens längre de är nedlagda och blivit fb grupper istället. Själv gillar jag forum för man är anonym på fb kan alla läsa vad man skriver om man inte är medlem i hemliga grupp vill säga, men ibland kan det va skönt få skriva av sig utan alla vet vem man är.

Comment

Visserligen har vi historiskt vid varje "teknikbyte" haft problemet och tappat fart, speciellt tillsammans med de teknikproblem som funnits. Vi människor är känsliga för förändring och blir inte bättre av att som vissa perioder många förlorat sitt inlägg som filat på kanske en halvtimme eller mer. Också det med att chatten dog, uppstod, funkade dåligt, dog igen, har säkerligen också medverkat till att det mattats av.

Men som ni skriver, det handlar troligen mest om förändrats "nätbeteende". Känslan jag hade tidigare var att det alltid fanns en strid ström av nya som råkat ut för något, googlat på det, fick sökträff på terapisnack, läste runt lite, registrerade sig, skrev om sitt problem, fick svar. Man undrar ju lite vad människor som kanske råkat ut för otrohet gör idag? Jag tror inte att de skriver om sådant som otrohet på Facebook.

Några hamnar säkert på Flashback även om ibland krävs lite hårdare hud för att våga skriva där. Terapisnack har haft fördelen att är ett "snällt forum". Det finns ett aktivt forum till, Familjeliv, där skrivs om lite allt möjligt, så kanske skriver vissa där.

Men jag vet inte. På tal om teknikstrul så får jag inte längre epost-notifikation när någon svarar i en tråd jag skrivit i. Vilket gjorde att jag inte såg att ni skrev här.

Jag gör fortfarande av vana "Markera allt" och "Kopiera" just innan jag trycker "Post Reply". Så att jag inte riskerar att förlora texten jag just skrivit

Comment

Working...
              X