Announcement

Collapse

Information om forumet

Här finner du information om hur forumet fungerar, hur man gör inlägg, startar upp sin blogg mm.
See more
See less

Kan inte läsa meddelande!

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kan inte läsa meddelande!

Hej har fått ett "besökarmeddelande" men när jag klickar där går det inte att visa....kommer till forumsidan... väldigt trist när någon väl skriver så kan man inte läsa :/ Vet att admins jobbar gratis så det är ju guld värt, jätteuppskattat men när sidan inte fungerar är det inte bättre att stänga ner sidan och starta en enklare variant utan alla tusen forum det är väl bättre att det är enkelt men fungerar än komplicerat och ickefungerande? Vill inte klaga bara tipsa

Du kan not 99,9% utgå ifrån att "besökarmeddelande" är en spam-robot som försöker lägga in oönskade meddelanden. Alltså inte från en riktig person.

Bästa vore att slå av dem helt men tydligen inte helt enkelt, gissar Admin försökt
    https://www.vbulletin.com/forum/foru...s-on-vbulletin

Comment

Som Knet skriver så är det troligtvis spammeddelande du fått det ska inte gå kunna lämna besöks meddelandeutan inställningarna är att man måste vara inloggad medelm. Tyvärr har vi fel på forumet så en del inställningar fungerar inte

Comment

Okej tack för svar! Men såg ut att vara från en befintlig medlem stod Admin desstutom hmm skumt

Comment

Jag som Admin skriver aldrig i inlägg, på bloggar mm om det inte är som nu då du som medlem undrar över något ang forumet. Vill jag en medelm något skickar jag alltid pm privat i så fall

Comment

Working...
          X