Announcement

Collapse

Information om forumet

Här finner du information om hur forumet fungerar, hur man gör inlägg, startar upp sin blogg mm.
See more
See less

"MySQL server has gone away"

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• "MySQL server has gone away"

Hej! Försökte skapa ett inlägg men fick hela tiden en ruta som sade "MySQL server has gone away". När jag kollade i forumet verkade inlägget inte ha kommit in, så jag försökte x antal gånger till. När jag nu går till min profil ser det ut som om jag har startat samma tråd 10 gånger, vilket givetvis inte var meningen. Om någon admin vill radera det här ofrivilliga spammandet vore det toppen

Hej. Tagit bort dina inlägg så nu finns bara ett kvar. Tyvärr är det ett problem vi har nästa gång spara inlägget och rensa cookiearna på datorn och testa igen.

MVH Admin

Comment

Jo, har upptäckt detta också och hänt många gånger. Så när felmeddelandet kommer så brukar jag kopiera min text så har den i klippboken, sätta markören i adressfältet på webbläsaren, och trycka på retur-knappen så den laddar om sidan utan att posta inlägget igen. Och så kika om mitt inlägg gick in eller inte.

Går naturligtvis lika bra (och kanske enklare) att öppna en ny flik eller fönster, gå till tråden igen, och kika där.

Har sökt och sökt på orsaken varför på alla vBulletin's supportsidor och forum men inte hittat någon orsak som stämmer in på hur det beter sig i just detta fallet. Skumt är det.

Comment

Working...
      X