Announcement

Collapse
No announcement yet.

Rough time råkade radera ditt inlägg av misstag

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Rough time råkade radera ditt inlägg av misstag

Såg du gjort ett inlägg ang spam råkade tyvärr radera det, ber om ursäkt för det.
    Så skriv gärna igen var det var du undrade över?

MVH Admin

Då har du nog sett mina anmälningar på de tre trådarna som jag hittade som var spam trådar, skulle va bra o göra en översikt så att spam motverkas.
    När vi ändå är inne på funktioner, kan ni Ändra Frågor om forumets funktioner till endast Terapisnack och sedan skapa 3 underkategorier i den kategorin

Föreslag:
    Diskutera Terapisnack - undertext: synpunkter på och problem med Terapisnack
    Buggrapporter och önskemål om Terapisnack - Undertext: Rapportera fel du hittar i Terapisnck
    Arkiverat: Smart-forumet Undertext: Här finns guider om forumets funktioner

Comment

• admin
      admin commented
      Editing a comment
      Har gjort så spamet minskat rejällt från 20-40 per dag till 1 var tredje dag men idag lyckades de ta sig igenom flera stycken. Att rapportera spamet hjälper inte för är inte jag inloggad på forumet så ser inte jag att det rapporterats så den funktionen är lite menlös egentligen mer för inläg som det förekommer hot, mobbning mm då jag varken vill eller hinner läsa alla inlägg som görs. Robotspammarna är lite korkade så de inläggen ser man direkt på rubriken . Tyvärr kan jag inte stoppa det helt med de medel jag har tillbuds och ägaren av forumet har inte ekonomi för ta in någon med mer kunskap. Så en tråd el flera om problemen med forumet är meningslös då vi inte har ekonomi för ätgjärda de flesta felen. Finns flera guider hur formet fungerar dvs hur man startar inlägg, blogg mm

Admin, det ska tydligen gå att få email när det rapporterats spam via "Flag". Jag frågade på forumet för vBulletin. Jag vet inte om Adminstrationskontrollpanelen på Terapisnack är på Svenska men om engelska så ska det vara att gå till

Admin CP -> Settings -> User Infractions & Post Reporting Options

Och där ställa in så att Post Reporting Email är Email Moderators, Super Moderators, and Administrators eller liknande.

Comment

Skulle inte hjälpa då jag kollar ts mailen en gång per kväll vill inte ha den in på min ordinari mail då jag jobbar dagtid och har svårt släppa alt pga spam på terapisnack så skulle bara bli stressad. Bättre satsa på en admin som är tillgänglig dagtid/natt

Comment

• knet99
        knet99 commented
        Editing a comment
        Ah, förstår.

Plötsligt är alla svar jag skrivit i olika trådar sedan 170527 raderade ikväll (170731) tom. mitt svar till dig i den här tråden som jag skrev strax efter att du postade tråden... har du bara råkat radera igen, eller vad är det som händer här egentligen?
      Last edited by RoughTimes; 2017-08-01, 08:17.

Comment

,
        Last edited by RoughTimes; 2017-08-01, 08:17.

Comment

Working...
        X