Announcement

Collapse
No announcement yet.

Aktivitet

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Aktivitet

Det här forumet verkar i stort sett öde, har det alltid varit så, eller är det någon skylt som jag missat om vad detta forum är menat att vara när jag klev in??

Det har varierat kraftigt över tiden. Vissa perioder har det varit väldigt mycket aktivitet, andra mindre. Är nog mest slumpen som avgjort om många skrivsugna hängt här, personer som kanske sedan kommit in i en fas i livet då de inte behövt eller haft samma intresse av forumet.

Det har också funnits en chatt som också varit likadan, vissa perioder mycket aktivitet och andra ingen alls.

Tekniken har också viss betydelse, hur lätt det är att se vilka inlägg som skrivits. Forumet har genomgått flera smärtsamma ombyggnader vad gäller tekniken.

Jo, och så har det med experternas närvaro också varierat över tiden. En tid så fanns en expert i flera delforum som svarade, alltså människor som jobbar som terapeut. Senare så fanns bara någon enstaka kvar och i perioder. Nu bygger svarandet i stort sett helt på andra forum-medlemmar som du själv.

Comment

Vilka andra forum/kanaler finns det för socialt utsatta?

Comment

Jag tycker ändå det är rätt hyfsat med inlägg här. En bekant till mig håller på att bygga upp ett liknande forum (terapiforum.se). Tänker att det inte skadar med fler. Finns potential tror jag, men det går väldigt trögt. Inte många hittar dit. Jag försöker hjälpa med att skriva och svara så ofta jag kan, men jämfört med här är det ändå rätt öde.

Comment

Working...
        X