Announcement

Collapse
No announcement yet.

En fråga om Fluoxetin

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• En fråga om Fluoxetin

Hej! Slutade med mina Fluoxetin för drygt tre veckor sen men sen kom utsättningsproblemen och det orkade jag inte med så jag har börjat ta Fluoxetin igen sen tre dagar tillbaka. Hur lång tid kan jag förvänta mig att det tar innan jag stabiliseras igen?

Det är väldigt individuellt inte ens en läkare kan svara på det. Beror helt på din kropps kemiska sammansättning. På mej tyg ex funkade fluoxetin överhuvudtaget alls var som käka sockerpiller. När fu slutade började du trappa ned el slutade du rakt av? Slutar man rakt av kan man börja må riktigt dåligt och kan sitta i ipp till 4-8 veckor. Man ska alltid trappa ned sån här medicin.

Comment

Tack för ditt svar! Jag trappade ner medicinen. Däremot så vore det uppskattat med input från någon som har egen erfarenhet av att börja med Fluoxetin igen efter ett kortare uppehåll på bara 2-3 veckor. Jag tänker också på Fluoxetins långa halveringstid som kanske spelar in..

Comment

Snälla, någon?

Comment

Jag tog flux i några månader, men jag slutade bara tvärt, ingen som sa något om trappa ner eller något, mådde dåligt av själva medicinen så jag märkte då inte jag blev dålig då jag slutade..

Comment

Working...
          X