Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nya Terapisnack

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

problemet är inte hitta en chatt utan tid saknas, tyvärr. Vår tekniker har grymt mycket att göra men chatt står överst på listan

Comment

Många loggar nog mera ut en in om du frågar mig.''Not Human'' dyker ibland upp(bara för att man väntar förlänge att skriva)Annars en bra sida men den var mera tillförlitlig förut.

Mvh/Strangeway

Comment

Om du kryssar i Remember me när du loggar in så förblir blir du inloggad tills du själv väljer logga ut dig

Comment

Tack Fågeln Fenix!Ska kolla upp detta

Comment

Varför ska ni ta bort de gamla PM:en?
            Ni sa i september att chatt skulle komma, och att det var det första som skulle ordnas när teknikern fick tid, men ni har ändrat på sidan efter det, och har även tid för att ta bort PM:en som flera användare vill ha kvar.. känns bara väldigt tråkigt och onödigt.
            Och det finns fortfarande ingen chatt...

Comment

Vi tog inte bort pm:en, när vi skaffade ny plattform och testkörde allt fungerade det att få över pm:en men när vi gjorde flytten i skarpt läge kom inte pm:en med. Tro mig tekniketn lade många timmar på det men fick tillslut ge upp och lägga pm:en separat. Så vi valde inte ta bort dom däremot ligger de nu och tar upp servetutrymme som och vi har inte hur mycket utrymme som helst. Tyvärr är det så att vår tekniker har mycket att göra inte bara denna sida som kräver fix. Dessutom har han ett heltidsjobb på det. Kan inte göra så mycket mer än framföra igen att en chatt är prio ett till dess får man använda sig av grupper inte samma sak som en chatt men det är vad som erbjuds just nu. Vi har inte gjort några ändringar på sidan sen vi byte till ny plattform.

Comment

Kan inte skriva i min tråd

Comment

Något är fel med din tråd skickat till teknikern så han får kolla på det. Men det går att göra inlägg gå till sista inlägget skriv det du vill skriva tryck på sänd. Öppna sen en ny flik gå till sidan terapisnack och klicka på din tråd så kommer du se att det du skrev som inte verkade gå i väg har blivit till ett inlägg. Fast det dyker inte upp bland dagens inlägg heller. Men som sagt mejlat teknikern så han får titta på vad som strular

Comment

• nettan81
                    nettan81 commented
                    Editing a comment
                    Hoppas det fixas snart

Oj, tänker jag som nykomling. Jag har aldrig varit med på den tiden som den gamla sidan fanns, så egentligen skall jag inte ens uttala mig. Men om man tittar på vad som finns idag så blir i alla fall jag imponerad. Det finns säkert en del saker som kan förbättras, men den här sidan är i alla fall i mina ögon fantastisk.

Vi kan lätta på våra känslor och det finns människor som bryr sig om och hjälper med sina synpunkter. Allt är dessutom gratis och vi behöver inte se en reklamfilm i flera minuter innan vi kan skriva vårt inlägg.

Sidan är heller inte nedlusad av massa banners som vill lura på oss massa skräp. Jag är på inget vis någon "rövslickare" men jag tycker att de som administrerar sidan faktiskt kan få annat än ris. Konstruktiv kritik är bara bra, för det leder till utveckling. Men jag personligen tycker att vi är dåliga på att värdesätta det som är bra.

Jag tackar för att den här sidan finns,
                  / HobKal

Comment

Människan och gamla vanor ^^.
                    What hurts the most is that the memories I used to hold so close to me are now the memories I wish I could forget.

Comment

Verkar vara problem att skriva i min tråd igen

Comment

Det ser snyggt ut men allt är väldigt röriht.
                        Last edited by Annika_B; 2016-08-05, 11:48.

Comment

Working...
                        X