Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nya Terapisnack

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nya Terapisnack

Hej!
    Jag har lite synpunkter på nya Terapisnack. Vill dock börja med att säga att jag tycker det är bra att den här sidan finns.
    En sak som jag tycker är speciellt tråkig är att ni tog bort chatten. Jag (och jag tror fler) skulle tycka att det var bra om chatten kom tillbaka.
    Några andra, mindre viktiga saker är t.ex att en del av texten på Terapisnack står på svenska, annan på engelska.. skulle ju vara bättre om allt stod på svenska. Sen är tiden fel också.
    Och sen också att det kan stå att nån är online fast den inte är det.

Tack. Vi har inte diskuterat något.om chatten men kan höra med.teknikern om det.är något som är möjligt att koppla till forumet finns säkert något chattsystem till denna plattform. Annars är groups en form av chatt fast ändå inte. Att en del står.på eng är tyvärr inget vi kan göra något åt. Ang det med online.får jag be teknikern kika på ska även be han titta på tiden.

Mvh Admin

Comment

Det ser snyggt ut men allt är väldigt rörigt.

Comment

Ni får gärna komma med feedback ang sidan bara bra. Man blir lätt hemmablind har ju sett och använt didan längre än ni medlemmar men försök gärna utveckla feedbacken. Blir lättare när jag ska ta det med teknikern, än bara säga det är rörigt el jag gillar inte nya sidan. Sidan är till för er och kan vi förbättra den och dess funktioner så lyssnar vi sen kanske inte allt är möjligt att genomföra men man kan alltid undersöka saken.

Vad exakt tycker du är rörigt på sidan?

Mvh Admin

Comment

De verkar köra med 12 timmar AM/PM och i "User Settings" > "Account" lite längre ner kan man ändra tids zon under "Time Zone". Det ska vara GMT +2:00 om man bor i Sverige.
          What hurts the most is that the memories I used to hold so close to me are now the memories I wish I could forget.

Comment

Okej, tack admin! Kom på nu, att man kan inte skriva smileys i svar i trådar. Eller, man kan, för jag har sett det. Men jag förstår inte hur...? (Eller går det bara inte från mobil?)
            Avances- Jo, jag har märkt att tiden är am/pm och 2 h senare. Så det är ju bara att räkna, men jag tycker att det är bättre om Terapisnack bytte standardtiden om det skulle vara möjligt. Så blir det rätt tid för alla utan att behöva göra den inställningen. Många vet nog inte att den finns, jag hade inte lagt märke till den iallafall. Och sen är det bara allmänt bättre om det är rätt tid från början.

Comment

Haha! När man startar en tråd kan man välja färdiga "bildsmileys", så jag trodde att om man gör med tecken, alltså " : " och " ) " så blev det bara en sån "strecksmiley". Men nu vet jag att det visst går att få "bildsmileys" även senare i trådar! xP

Comment

Har, mailat teknikern om chatt mm men inte fått svar än från honom. Det är lite nytt att lära sig även för mig med funktioner mm Men är det något som inte fungerar eller ni inte förstår tveka inte att fråga mig. Det är det jag bla är till för, och har inte jag svaret på frågan så har jag teknikern till hjälp sen finns det data kunniga medlemmar ochså som ibland har förklarat saker när andra medlemmar undrat över funktioner mm till och med ibland förklarat bättre än mig

Comment

Jag tycker den gamla sidan var bättre och mindre krånglig än den nya.

Comment

Vet att en del av er tycker det, men tyvärr var den sidan alldeles för trasig, och vi var beroende av tekniker för klara enkla saker som jag numer kan göra själv utan behöva vända mig till teknikern varje gång. Det är svårt för oss att förbättra saker när många bara skriver det är krångligt, bökigt, svårt mm utveckla vad som är svårt/krångligt då blir det lättare för både mig och teknikern att kanske förbättra/ändra funktioner mm. Finns säkert saker som vi kan förbättra/ändra så sidan blir bättre och blir lätt att hitta/förstå sig på. Sen finns det beskrivit funktioner här tex skriva inlägg, starta blogg, groups mm www.terapisnack.com/forum/informationstrad Säg gärna till om någon info saknas eller om jag kan förbättra instruktionerna om något verkar otydligt.

Ang medlemar online fast de inte är online fick jag detta svar av teknikern:

"Av något skäl tycker sidan att alla medlemmar är online från början fram till att de loggar ut för första gången, så troligtvis visas medlemmar från gamla sidan som inte har loggat in än som online."

Just nu är teknikern upptagen med ett annat jobb men så fort det är avklarat så ska han kolla på chatt till sidan. Så en chatt blir det sen kan jag just nu inte svara på när. Men så fort jag vet mer så blir ni underrättade.

Comment

Okej, va bra!

Comment

En annan sak som jag inte tycker är så bra, är att man måste skriva minst 10 tecken i t.ex pm och trådar. Skulle va bra om det gick att ändra

Comment

Om man kanske skulle kunna ändra antalet tecken till kanske 3 tecken ^^?
                          What hurts the most is that the memories I used to hold so close to me are now the memories I wish I could forget.

Comment

Hejsan

Nu har jag ändrat till 3 tecken.

MVH Admin

Comment

Bäst skulle väl vara ett? Då är det upp till en själv vad man skriver.

Comment

Working...
                              X