Announcement

Collapse
No announcement yet.

Admin

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Tyvärr är han rejält upptagen så får inte loss honom förtillfället

Comment

Puff, puff, puff....

Comment

Åååå.... igen

Men är det verkligen så omöjligt att åtgärda detta problem en gång för alla, jag upplever att det bara blir värre och värre, snart är det inget annat kvar?

Comment

Men Herregud, gör äntligen någonting åt det här spammandet.... eller lägg ner hela forumet själva, istället för att vänta på att spammarna ska göra det
          Last edited by RoughTimes; 2017-03-01, 20:32.

Comment

Originally posted by admin View Post
            Tyvärr är han rejält upptagen så får inte loss honom förtillfället
            Fortfarande strängt upptagen tekniker?

Men hur sjukt är inte det här, ett seriöst (?) forum som dagligen blir nerspammat med trollerier, porrreklam, online-drog-försäljningar etc. och teknikern som kan lösa problemen är "för tillfället upptagen"?

Ett tillfälle som verkar sträcka sig över en evighet.... nåt skumt är det med det här...

Comment

Vilken "fin" anslagstavla det här forumet har blivit

Comment

Förlåt har helt missat se ditt inlägg, varit utomlands. Och ja du vet ju hur forumet kan se ut om man inte varit inne på en hel dag och kväll, så fått fokusera på få bort skiten. Tro mig är precis lika trött som dig med flera på detta spammandet. Så här ligger det till jag har inte kunskapen, jag äger inte forumet så jag har inte råd köpa någons tjänster. Den som äger forumet eller domänen rättare sagt säger den inte har råd heller trots upprepade tjat från mig. Så tyvärr inget jag kan göra

Comment

Ditt inlägg fick lite fart på grejerna, vi har inte helt löst problemet men sen i går morse har vi endast haft 2 spam inlägg till skillnad mot de 20-40 som det varit vid flera tillfällen. Målet är så klart komma ned till noll.

Comment

Lysande!!!

Stäng gärna av de där gästmeddelanden. Jag tror ingen kommer att sakna dem. De är visserligen tomma men de hamnar på listan över de senaste inläggen.

Hmm... att de syns i söklistan är tydligen en bugg och här påstås det att de inte går att stänga av för alla

https://www.vbulletin.com/forum/foru...es-in-vb-5-1-1

Men här så påstås de kunna stängas av

https://www.vbulletin.com/forum/foru...s-on-vbulletin

Här är manualsidan

https://www.vbulletin.com/docs/html/..._group_user_vm

Du kan kanske kika om det går?

Comment

Ska kolla på det

Comment

Working...
                      X