Announcement

Collapse
No announcement yet.

Inget fungerar

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Inget fungerar

Hej!Jag blev nyss medlem men jag får bara vit sida när jag går in på min blogg, mina inlägg kan jag inte se och jag kan heller inte administrera. Har jag missat något speciellt man måste göra för att det ska fungera? Det var till och med svårt att göra det här inlägget?

Vad gäller bloggen så har den fungerat dåligt i flera år nu. Jag sysslar med programmering själv och det mest förunderliga är att olika personer som registrerar sig får olika fel. För många så finns inte alla eller några menyval till vänster i blogg-administrationen, för andra kan de inte ens logga in (tror jag). Så fungerar helt enkelt inte "som det ska".

Att skriva ett vanligt inlägg brukar numera fungera rätt bra. När skriver PM (och inlägg?) så får man se upp med och-tecken och mindre-än-tecken, annars så blir texten kapad där.

Om du fortfarande har problem skriva inlägg så "kan" det hjälpa att byta webbläsare. Dvs om du kör Google Chrome, testa med FireFox osv.

Terapisnack drivs av ett företag som får få eller inga intäkter på Terapisnack så får nästan ses som en ideell insats för de som har det svårt, något väldigt fint. Och de har i omgångar satsat rätt mycket resurser på att få Terapisnack att fungera som det ska, konstultbolag som flyttat till ett nytt forum/blogg-system och som försökt ordna felen. Så förutom en del otur (fel ska inte vara så slumpvisa och ett av konsultbolagen som anlitades var totalt inkompetenta) så är min gissning är att det handlar om ekonomi att det tar tid att fixa problem.

Välkommen till Terapisnack, och hoppas du hittar ett sätt att komma runt problemen.

Comment

Okej då förstår jag. Jag tänkte att det var något jag missat. Det är en kanonbra sida. Tusen tack för svar och för välkomnandet!

Comment

Hej och välkommen

Knet har förklarat våra problem bra. Tyvärr så tjänar vi inget just nu på terapisnack så vi har bara en tekniker just nu som försöker sätta sig in i allt och försöka få ordning på sida plus övriga jobb han har. Så det tar tid och är frustrerande båda för oss som driver sidan men även får er våra tålmodiga medlemmar. Men vi ger inte upp vi ska få sidan helt fungerande inkl fungerande bloggar.

Med vänlig hälsning, Admin

Comment

Tack för svar! Japp det är förklarat, jag ville bara vara säker på att jag inte missat något väsentligt. Ha en bra dag!

Comment

Working...
          X