Announcement

Collapse
No announcement yet.

Chatten

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Chatten

Hur kommer det sig att det del står med,när en del andra inte gör det.... Sjukt jä**ande störande!!!! Är det en nära lösning på problemet snart? har ju varit så här rätt länge nu!

jag börjar också bli riktigt trött och irriterad på att inte stå med i online-listan. måste väl gå att lösa? helst nu.

Comment

Såg i en annan tråd att Terapisnack bytt tekniker. Så jag gissar det tar en stund innan nya teknikern satt sig in i saker. Sedan så är chattprogrammet skrivet av vår förra tekniker vilket kan göra det lite knepigt för nästa att sätta sig in i den och fixa fel på rimlig tid. Så vi får nog tyvärr vänta ett tag och se.

Om någon fixar så jag blir av med min depression så kan jag nog hitta tid och energi att fixa till det om Terapisnack ger mig inloggning till själva servern. Det verkar som en juste deal tycker jag

Comment

Ska alldeles strax ta detta med teknikern, han har en hel del att sätta sig in i så ber om lite tålamod.

Admin

Comment

det är inte bara att man inte syns, man kan heller inte snacka privat med nån om ingen av en står i listan. sedan syns heller inget om det är en person i ett annat rum för det står 0 även fast det kanske finns nån där...

Comment

inget nytt på den här fronten?

chatten är en viktig funktion för många

Comment

Chatten verkar ha gått sönder igen

Comment

Men shit, varför gnäller den när han är inte inne på chatten regelbundet.

Comment

Ville bara göra admin uppmärksam på problemet

Comment

Ville bara göra admin uppmärksam på problemet

hehehehe. Jadu, det gör vi faktiskt.

http://www.terapisnack.com/topic/terapisnack-blir-rekommenderat-av-radiopsykologen

Men när admin skrev om detta så bryr den så mycket om denna uppmärksamhet istället lösa chattproblem i denna sajten. Visst kanske någon besöka för första gången men sen tänkte nån: "vad är fel med denna hemsida, ska sidan vara vänstersida eller?".

Mycket klagomål.

Comment

Nä kanske inte är någon ide

Comment

Hoppas problematisk kommer lösa så fort som möjligt av den. Tydligen ser man inte användarens namn via chatten. Looks like this problem will be forever.

Comment

Nu står det uppe i högra hörnet:

Det är bara du här, men vänta en stund så kommer det nog fler.

Om alla alltid går så fort de kommer hit blir det inget chattande.

En idé skulle kunna vara något liknande: Hej och välkommen till chatten.

Låt gärna chattfönstret vara uppe så kan du växla mellan andra flikar och kika in här ibland för att se om någon är inne.

Comment

Chatten brukar vanligtvis va krånglig men är det nån mer som försökt gå in där nu och den funkar inte överhuvudtaget? Det står bara 7 st¨ []- ¨ på vänstra sidan där texten ska vara/komma..

Comment

Japp chatten är trasig har jag hört. Men admin fixar det snart kanske.

Comment

Working...
                              X