Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hur kan jag radera mina gamla inlägg

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hur kan jag radera mina gamla inlägg

Jag vill ta bort en massa inlägg jag skrivit på terapisnack. Hur/var kan jag radera dem?

Hej

Vi har som policy att inte radera skrivna inlägg.

MVH Admin

Comment

Men kan man fortfarande PMa Admin och be er ta bort inlägg man själv skrivit?

Comment

De brukar inte ta bort inlägg som andra personer har svarat på för respektens skull för de som lagt ner tid till att svara även för andra kan få råd från svaren.

Comment

Okej jag förstår, men jag vill att inläggen raderas eftersom att dom bara påminner mig om hur dåligt jag mår och triggar igång mig.

Comment

Ibland tar vi bort enstaka inlägg som någon skrev men alla dina 43 inlägg kommer vi inte ta bort tyvärr.

Admin

Comment

nej jag menade inte dom jag menade mina startade ämnen och det är stycken och jag skulle bara vilja radera 2 stycken eftersom att dom triggar ingång mig så hemskt.

Comment

nej jag menade inte dom jag menade mina startade ämnen och det är 12 stycken och jag skulle bara vilja radera 2 stycken eftersom att dom triggar ingång mig så hemskt.

Comment

Ok, skicka mej länken till de två ämnen så raderar jag dem.

Admin

Comment

Jag skickade mail till någon jag trodde var terapeuft men han var bara vanlig medlem, hur kan jag se det mailet och kan jag ta bort det? kan andra se vad jag har skrivit?

Comment

Ta gärna bort mitt konto och det enda mailet jag har skrivit, det var felskickat och jag hittar inte det nu! Jag vill vara anonym.

Comment

Har du skickat pm kan bara du och den som mottagit pm se det och nej det kan tyvärr inte tas bort men du kan fråga medlemen om den kan tänka sig radera sitt pm.

Comment

Jag undrar hur man raderat när datorn hängt sig och man lyckats starta samma tråd tre gånger. Känns onödigt, men verkar inte gå att få bort?

Comment

Dessutom undrar jag var man ska posta inlägg om man inte vet var det passar in i listan, det finns ju en miljon ämnen som inte passar i ramarna som står..finns det ingen tråd som är typ "allmän"?

Comment

Jag vill radera ett inlägg som ingen har svarat på än. Detta pga att jag ångrade att jag skrev det. Jag vill verkligen inte ha det kvar. Hur ska jag göra?

Comment

Working...
                              X