Announcement

Collapse

Information om forumet

Här finner du information om hur forumet fungerar, hur man gör inlägg, startar upp sin blogg mm.
See more
See less

självmordsbenägen/försökt till självmord

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• självmordsbenägen/försökt till självmord

Började på psyk i torsdags, fick ut skrivet atarax och något som hete mitrazipin, ataraxen funkar inte på mig, och mitrazipinen skulle ta upp till 3 veckor innan den skulle ”fungera”, försökte göra självmord igår åkte in på akuten, pratade med mobila teamet efter dom hade fixat iordning mig, fick inget att sova på efter besöket hos sjukan, fick samtal idag av mobila teamet och dom sa att dom kan komma upp med en propavan ikväll, fattar inte varför jag får sov medicin när jag har grov ångest och djup deprimerad, samt självmordsbenägen, borde man inte få något mot depressionen?? Har inga drog/alkohol problem eller något i mina papper.. är detta normalt?

Jag vet inte riktigt har inte varit där själv men jag skulle tro att det låter lite mysko, eller i alla fall som att det är fel folk som hjälper dig och gör det bästa de kan. Alla har inte alla sätt som fungerar för alla så att säga. Du kan inte fråga om du kan få någon annan att hjälpa dig?

Comment

Working...
    X