Announcement

Collapse
No announcement yet.

oskyldigt anklagad

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• oskyldigt anklagad

Skriver här för mitt huvud är i ett virrvarr.

Jag har blivit oskyldigt anklagad och personen i fråga "hotar" nu med att gå ut på sociala medel med sina anklagelser.
    Borde inte vara något problem egentligen sedan jag är oskyldig till hans anklagelser.
    Men detta kan skada mej skälv,min sambos affärsrörelse och barn.
    Här försökt ha flera samtal med personen men detta är en hämndgrej och det känns mest tungt sedan det sista jag vill är att min sambos business ska ta ska ta skada på grund av denna personen är duktig på manipulera och många av våra kunder är människor som denna person är vän med på olika sidor på nätet
    Vad kan jag göra?
    Känner mej genom stressad och vill bara gå ett slut på detta.
    Kan tillägga att personen o fråga har missbruksproblem och där har jag satt gränser som han fått konsekvenser av,därav har han nu hittat på en hög lögner med anklagelser mot mej.
    Finns det något jag kan göra? Vad isåfall?
    Eller är det bara och vänta på att gör slag i sak och lägga ut det på nätet?

Säg att du kommer att göra polisanmälan för förtal. Om det inte får personen att backa så gör du verkligen detta. Visa inte att du låter dig skrämmas, det är det personen är ute efter.

Comment

Har vederbörande hotat dig via sms, mail spar allt. Pratas ni via telefon spela in samtalen det har man rätt till så länge inte en tredje part är med i samtalet. Du kan även spela in om ni träfas irl samma gäller där som vid telefoninspelning. Har någon annan hört hans hot? Om vederbörande lägger ut något på nätet om er se till att ta skärmdump på allt.

Comment

Får jag fråga vad anklagelserna handlar om?

Comment

Working...
        X