Announcement

Collapse
No announcement yet.

Fått känslor för någon jag bara träffat en gång...

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Fått känslor för någon jag bara träffat en gång...

Hej på er.
    Jag känner mig så löjlig, men jag måste fråga er hur jag ska gå tillväga.

I helgen var jag och en vän i Oslo på en liten semester. På lördag kväll gick vi till en nattklubb och där träffade jag världens mest fantastiska kille. Vi hade sådan galen kemi och från det att vi började prata kunde vi inte släppa varandra. Hans kompisar kom fram till mig och sa att han aldrig träffar tjejer och att han är en jättebra kille och jag fick känslan av att dom ville lära känna mig. Det hela slutade med att jag åkte med honom hem och min kompis gick på efterfest.

Väl hos honom berättade han öppet om sitt liv, han visade bilder på sin familj och sa att han måste få träffa mig igen. Han sa flera gånger att jag borde flytta till Oslo så att vi kunde ses varje dag. Efter en stund hemma hos honom ringde en av hans vänner som han var med ute. Dom småpratade lite och la sedan på. Han berättade då att hans kompis hade sagt att när vi gifter oss så kommer kompisen ha en bild på vår första kyss, för han hade tagit kort på oss när vi kysstes. Detta berättade han alltså för mig. Han gav mig även otroligt mycket komplimanger, att han inte kan fatta vilken otrolig tur han hade som träffade mig och att jag var helt fantastisk. Han kysste mig över hela ansiktet, ryggen, händerna, nacken vilket är det mysigaste jag vet och det kändes verkligen som att allt var på riktigt.

På morgonen så vaknade jag innan honom, och en gång när han vaknade till så frågade han ”är du en dröm?” Och så smekte han min kind, kysste mig och sa ”nä du är verklig” och sedan somnade han om. När han vaknade nästa gång så gosade vi och allt var helt underbart. Tills det att min kompis, som gick på efterfest, ringer mig och berättar att hon inte varit hemma än, att hon är jättefull och att jag måste komma. Jag får panik, och bara kastar mig upp ur sängen och får på mig kläderna och han gör likaså. Och då känner jag känner att något förändras mellan oss. Han är jättesnäll och kör mig till där hon är, hjälper mig att få hem henne och sedan kör han oss till vårt hotell. Väl där kliver han ur bilen och kysser mig hejdå och önskar mig en bra resa hem.

Jag hjälper min kompis ett par timmar och vi checkar ut, gör lite sightseeing och därefter tar vi bussen hem. Väl hemma skickar jag ett meddelande till honom där jag skriver ”äntligen hemma ”. 2 timmar senare ser jag att han har läst det, men han svarar inte. Och sedan dess har jag inte hört något. Nu kan jag såklart inte sluta tänka på honom.

Lurade han mig bara för att få sex? Isåfall är jag helt chockad, för jag brukar vara bra på att läsa av människor. Det tål att tilläggas att jag bor 3 timmar från Oslo, så att ses igen vore liksom inga problem. Jag funderar på att skriva till honom igen, att jag verkligen vill träffa honom igen, men samtidigt är jag rädd för att han ska ignorera mig igen eller säga att han inte vill. Men isåfall skulle jag ju åtminstone veta... vad tycker ni? Blev jag lurad av en så kallad ”player” eller tror ni att det kan vara något med det lilla dramat med min vän som fick honom att ändra sig? Som sagt så märke jag en tydlig förändring i hans beteende efter det.

Jag är otroligt tacksam för era svar. Just nu känner jag mig som en löjlig tonåring, vilket jag vanligtvis inte alls brukar vara.

Japp en riktig player. Tyvärr.

Comment

Och skicklig player, han vet exakt hur han ska spela spelet. Spelar dig som ett piano. Och han har uppbackning av hans vänner, väloljat maskineri, de samspelar. De har gjort detta många gånger.

Han kunde läsa dig och du hade nog läst honom också om inte vore för att du så gärna ville låta dig svepas med. Ville uppleva detta med en så snygg och charmig kille.

Vi människor är so otroligt förutsägbara att en snygg kille/tjej med lite träning kan charma vem som helst. Här är ett exempel som illustrerar just hur förutsägbara vi är även om inte handlar om just kärleksspelet

https://www.youtube.com/watch?v=I6uj1ruTmGQ

Jag kan ha fel så klart, att det var något mer. Men tror inte det tyvärr.

Hoppas det ändå kan vara ett fint minne. Att en stund få uppleva de känslorna.

Comment

Det var det jag misstänkte... tack snälla för svar!

Comment

Working...
        X