Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tips till att träffa nya människor!

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tips till att träffa nya människor!

Hej
    Jag är väldigt ny här men tänkte dela med mig om en grej som jag har använt mycket för att träffa nya människor och även ett bra sätt att få vänner. Det är två olika hemsidor. Den första är meetup.com, där finns grupper man kan gå med i som träffas med jämna mellanrum. Grupperna kan vara allt från Yoga grupper till ut-och-springa grupper. Det andra jag tänkte tipsa om är hemsidan https://www.dooify.com som är alldeles perfekt för att träffa nya vänner. Det är ett ställe där man delar kunskap och sin tid med varandra. Man delar en tjänst och kan använda någon annans. Allt från massage, hemsidor eller ta en fika och diskutera en bok. Man söker också på den stad man bor i. Jättebra grej! Har hjälpt mig supermycket Om det är någon som har frågor är det bara att höra av sig. Jag har använt båda sidorna. Hoppas ni har en trevlig kväll

/ Louise

Tack för tipsen.

Comment

Kan även rekommendera citypolarna finns i flera städer och mötesplatsen. Sren kolla fb grupper är med i en i gbg (sköj i göteborg) där vi träffas ofta och går på bio, cafeträffar, aw, restaurangbesök, minigolf, kanotpaddling och mycket mer

Comment

Mötesplatsen, som i datingsajten?

Comment

ja, inte bara dejting på den sajten utan det ordnas träffar både för de som vill dejta el bara söker vänner det är bla därifrån fb gruppen sköj i göteborg har sitt ursprung

Comment

Okej, besökte den sajten för några år sedan men såg aldrig sånt. Kan bero på att Göteborg är en stor stad också.

Comment

Working...
            X