Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vän?

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vän?

Känner mig väldigt ensam..borde inte känna så..men det ekar i mitt inre..som att stå mitt på ett torg och alla rusar förbi till sitt..

Ibland tänker jag att det är fel på mig, men nej..jag kan om jag ges chans vill jag tro..kanske står man kvar på skolgården som ovald även om man är över 40..men fylld av skam och skuldbelagd sen tidigare år är det svårt att ta steg även om dom är små, deprimerad och nere och mår bäst när jag glömmer bort mig själv, försöker leva utan tabletter..lever i relation sen ett par år och mår gott där i den, har barn sen tidigare..men lyckas hamna utanför sociala sammanhang..saknar kanske mod..jag vet inte..jag känner mig bara så utanför allt som händer..en mur runt min själ..ber om en god vän i min väg.

Är det en kontakt genom internet du syftar på? Om inte i verkligheten också?

What hurts the most is that the memories I used to hold so close to me are now the memories I wish I could forget.

Comment

Jag vet inte. I min situation är man inte kräsen, utan tackar tacksamt för vad som kommer i min väg.Om inte en vän, så ett spontant "hej".

Comment

Hej , hur mås det?

What hurts the most is that the memories I used to hold so close to me are now the memories I wish I could forget.

Comment

Skriver ett hej jag med men undrar om det läses

Comment

Working...
          X