Announcement

Collapse
No announcement yet.

Riksförbundet för Social och Mental Hälsa

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Riksförbundet för Social och Mental Hälsa

Jag presenterar ingen förening, men vill ändå tipsa om förenigen som jag haft mycket glädje av när jag var aktiv där. De personer jag nu umgås med är nästan bara dem jag lärde känna där, samt de som arbetstränade samtidigt som jag för 15 år sen. Riksförbundet för Social och Mental Hälsa (RSMH) finns utspritt i lokalföreningar över landet. Sen finns RUS också som är för unga upp till 30, och är kopplat till RSMH. Där det inte finns någon RUS-förening kan det finnas ungdomsgrupper inom RSMH-föreningen. Här är länken:

http://www.rsmh.se

Jag söker nya vänskaper, gärna att ni precis som jag har barn och familj så man kan umgås tillsamans familjevis, men jag söker även vänner utan barn Jag vill bara ha någon att kunna prata om precis allt mellan himmel och jord.

Är helt ny på denna sidan men hoppas på hitta fler som känner för att utöka vänkretsen. Är så trött och ledsen över att känna mig ensam trots man och barn (kanske låter konstigt men jag har den känslan ändå).

Finns det fler? Gärna som bor runt om så det finns möjlighet att ta en bio, en promenad, fika ja vad som helst. Men självklart även nån som bara vill prata men som bor längre bort. Hoppas att ni finns område Ljungby omnejd! Söker kvinnliga seriösa och ärliga vänner i ålder 40 - 60.

Jag postar inlägget nu och hoppas på det bästa!

Ha en härlig dag!

Tittar vetja in på min blogg här:

miamiamia.bloggplatsen.se/

E-mail: mia2@home.se

/Mia.

Comment

Working...
    X