Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nytt forum/Community för bipolära och andra diagnoser.

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nytt forum/Community för bipolära och andra diagnoser.

En start utav ett nytt Bipolärt Community,

Forum, chatt, "community", egen bloggportal är en del av sakerna

som varje användare får tillgång till,

Portalen byggs ut nästan dagligen med ny information samt funktioner.

Framför allt så är kontakten mellan andra bipolära och andra diagnoser, viktigast!

Knyt kontakter, skapa diskussioner, frågor, tipsa, Och hjälp varandra.

Jag som driver siten har själv bipolär typ 1, med inslag av borderline/psykopati.

Kostar inget att bli medlem eller att använda funktionerna, allt är betalt och finansierat utav mig själv, som privat person.

Hoppas att ni tittar förbi !

Ju fler vi är desto bättre kan vi hjälpas åt!

http://www.elmano.se

/Lenny

Hej Lenny, Lenny här med.

Fint initiativ av dig, önskar dig all lycka med forumet/projektet. Jag blev nyfiken så tänkte fråga, om du har lust att svara här(eller via pm) d.v.s. - På vilket vis yttrar sig din(a) diagnos(er)?

Mvh

/Lenny

Comment

Hej Lenny, Lenny här med.

Fint initiativ av dig, önskar dig all lycka med forumet/projektet. Jag blev nyfiken så tänkte fråga, om du har lust att svara här(eller via pm) d.v.s. - På vilket vis yttrar sig din(a) diagnos(er)?

Mvh

/Lenny

Comment

Ah bra namn det dära Lenny

Mina diagnoser yttrade sig väldigt kraftigt. Har varit ostabil redan från 6års ålder.

Fick Bipolär diagnosen för ca 7 månader sedan. Då jag Varit depressiv i perioder i ca 1 års tid, innan dess var jag i ett hypomani skov som i princip varade hela min sambos graviditet. När tvillingarna föddes så kände jag nada, och gick ner i depp igen. Lätt irriterad, blir arg oavsett upp som ner. Spenderade pengar jag inte hade, även hyrepengar på saker till boendet... Ologiskt nu, men inte då.

Jag är kreativ och arbetar mig snabbt fram på jobb. Från Måltidsbiträde till Kostutvecklare, i kommunalregi

Känner ingen kärlek för mina barn, eller sambo vad jag vet. Väldigt kall utav mig, om barnen säger att dom vill ha kram eller puss när jagkommer hem från jobbet, så tänker jag ungefär, -"ah ok då, får väl göra det så att dom blir nöjda".

Min sambo vet om allt detta, och vi försöker bearbeta allt som vi har fått ord på.

Gått igenom gruppterapi på 12 veckor nyligen, Lite med SRM och självskattning. Rutiner m.m Jag mår bra just nu, men trött i huvudet, Troligen medicinerna.

Äter just nu Litium, Seroquel, Citalopram.

Jobbar 100%.

Undrar du mer, så bara fråga.

/Lenny

Comment

Working...
        X