Announcement

Collapse
No announcement yet.

Drömtolkning anfallen av fiskmås?

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Drömtolkning anfallen av fiskmås?

Drömde den konstigaste drömmen på länge idag, har aldrig drömt något liknande. Tänkte kolla om någon kan tolka den o hjälpa mig förstå vad den vill säga till mej

Det första jag kommer ihåg är att jag är på en strand i ett varmt land och ligger och solar ensam. Från ingenstans kommer en fiskmås och sätter sig på en stor sten 1 meter ifrån där jag ligger. Jag blir lite nervös då den glor på mig. Plötsligt börjar den flaxa hysteriskt och anfaller mig, den ser galen ut och försöker bita mig i ansiktet. Jag tar tag i måsens näbb och håller fast den samtidigt som den försöker flaxa sig fri. Jag skriker desperat på hjälp och plötsligt kommer en man springande på stranden och drar måsen ifrån mig. Men när han får tag i den tar han fram en yxa och börjar hacka den i delar. Han ignorerar mig helt när jag får panik över vad han gör, efter detta skinnar han måsen och lämnar kvar måsens blodiga kroppsdelar medans han lägger i måsens ''skinn'' i en ryggsäck och springer därifrån.

Jag har ingen aning om hur jag ska tolka denna dröm OCH ja min mardröm inträffade även om den lät väldigt lustig! Jag vaknade i panik, svettig och var jätterädd efter drömmen.

Vad ska detta betyda tror ni ?

Vänliga hälsningar!

När det gäller kraftdjurens betydelse.

Mås

Vatten, skapande, känslor

Måsen är en förbindelse mellan den jordiska världen och den himmelska. Den är också en symbol för undertryckta känslor. Eftersom den är förbunden med vattnet har den också förmågan att skapa liv, ur vattnet kom livet.

Detta är bara en version av kraftdjuret, risk för andra versioner kan skriva något annat om samma djur.

What hurts the most is that the memories I used to hold so close to me are now the memories I wish I could forget.

Comment

Working...
    X