Announcement

Collapse
No announcement yet.

Fobikliniken - bota emetofobi??

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Fobikliniken - bota emetofobi??

Skulle vilja höra mig för om någon med emetofobi (lindrig eller svår) har behandlats hos eller hört talats om Fobikliniken i Stockholm?

När jag ringde dit för att få information berättade en man att de behandlar emetofobi PÅ TELEFON!! (av olika anledningar som i och för sig lät rimliga).

Behandling på telefon låter ju för bra för att vara sant så jag blev lite skeptisk. Jag frågade då om han lyckats "bota"/lindra sådana här besvär på detta sätt och fick svar att han lyckas i princip med varje person som han behandlar! Hmm...

Vill så gärna tro att det fungerar men kan tyvärr inte låta bli att känna mig lite skeptisk till detta. Googlar man är det samtidigt svårt att hitta personer (nöjda eller icke nöjda) som behandlats på Fobikliniken på detta sätt.

Det ska tilläggas att Fobikliniken inte jobbar med att man ska utsätta sig när de jobbar med emetofober.

Någon med erfarenhet?

Jag är inte ute efter att såga eller klanka ner på denna behandling utan vill höra från någon som har har någon slags kännedom som förhoppningsvis kan göra mig mindre skeptisk.

Vad tror ni?

Last edited by DJ76; 2015-08-18, 21:40.
Working...
X