Announcement

Collapse
No announcement yet.

Gjorde slut med flickvännen

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gjorde slut med flickvännen

Gjorde slut med flickvännen och nu efteråt undrar jag om jag gjorde rätt beslut ? om det var mitt fel ? jag gjorde slut med henne för hon var arg på mej varje dag,hon hade svårt att visa känslor, vid en del tillfällen så ljög hon för mej.Jag vet inte om det är hennes diagnos lätt utvecklingstörning ? hon ville bestämma mycket när vi bodde i lägenheten tillsammans, ändå delade vi på hyran ? så

fort jag ville göra något i lägenheten så sa hon det är inte du som bestämmer det det är jag, det är jag som står på kontraktet för lägenheten så jag bestämmer ? Vi hade ett förhållande innan 5 år bakåt i tiden och då gjorde hon slut med mej. Efteråt det tog slut så var hon välldigt desperat tyckte jag hon skickade välldigt mycket meddelande till mej på facebook hon skrev att hon inte kunde

fatta hur någon kunde krossa henne så mycket och att jag inte brydde mej om henne efter det tog slut så mycket. Det var bara det att när hon gjorde slut med mej 5 år bakåt i tiden så gjorde hon lika dant mot mej, hon ville att det skulle bli vi igen. Jag sa till henne att jag vet inte ännu och att ajg behöver tid att smälta detta lite, efter några dagar så chattade vi en del och vi pratade om allt möjligt vi chattade typ i 3 veckor hon berättade att hon hade träffat en kille som utnytjade henne och slog henne ? men att hon träffade en ny efteråt då sa jag till henne träffade du han som slog dej

2 veckor bara efteråt vi gjorde slut, blev lite sårad sa jag. Hon misstolkade allt och sa det var inte så roligt ? efteråt det blev hon välldigt negativ mot mej och arg ? sen den nya hon har blev hon tillsammans med på mindre än 1 månad efter vi gjorde slut ? när hon blev tillsammans med den nya så tappade hon allt intresse för mej jag undrar lite om hon lossades misstolka och bli arg på

mej så det inte skulle se ut som att hon tappade intresset för mej när hon träffade den nya killen ? jag har frågat henne om vi kan vara vänner ? hon sa då till mej att hon visste inte riktigt, vi åker samma buss till jobbet men hon jobbar bara 2 dagar som hon börjar samma tid som mej så jag ser henne då 2 dagar i veckan så jag sa då hej till henne men hon hälsade inte. Några veckor efteråt fick jag meddelande från henne att hon inte ville vara min vän och att jag vet det nu, hon vill inte heller att jag hälsar på henne ? hahaha, sen skrev hon ha ett bra liv och sluta störa mej ?

Jag har så många frågor obesvarade och det gjorde ont att inte kunna vara hennes vän, jag har nu inte skrivit till henne på 1 månad snart i hopp om att hon kanske börjar prata med mej igen ? hon sa även att hon var välldigt arg på sej själv för hon gav mej en andra chans ?

Bor man i hop oavsett vem som står på kontraktet så bor man gemensammt och fattar gemensamma beslut detta är något man bör prata igenom inan man flyttar in tillsammans. Hur man vill ha det mm. Låter lite barnsligt betende och kan ha med hennes diagos att göra el så är hon helt enkelt egoist. Personligen skulle jag inte kunna var ihop med någon som inte kan visa känslor men då ni varit ihop ett tag så borde de vara något du kände till, sådant ändrar sig inte bara för man flyttar ihop. Att ljuga för varann skapar tyvärr misstro i relationen och skadar en relation allvarligt. Hon har sagt att hon inte vill ha kontakt med dig det får du respektera, och acceptera att du kanske aldrig får svar på dina frågor. Låter tyvärr som denna tjej är omogen och har en hel del att jobba med sig själv inan hon bör inleda relation igen somd etta att hon dejta en som gör henne illa det är tecken på att hennes självkänsla är allt annat än bra bla.

Comment

Working...
    X