Announcement

Collapse

Information om forumet

Här finner du information om hur forumet fungerar, hur man gör inlägg, startar upp sin blogg mm.
See more
See less

Exet börjar höra av sej efter 5 år

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Exet börjar höra av sej efter 5 år

Jag behöver verkeligen eran hjälp, mitt ex hör av sej igen efter typ 5 år. Jag vet inte vad hon vill är rädd för hon friend zone mej,hon säger det går dåligt i deras relation.

Vi var tillsammans i 3 år hon hittade den nya på samma jobb som hon jobbar.Vi pratar typ dagligen på skype,vi pratar om allt möjligt,inga sura miner.Har säkert glömt något.

Hon behöver någon att prata med och ni känner varandra så väl att det är bekvämt att prata med just dig. Är samma med sex, gör de slut så kanske hon dyker upp. Finns inget så lätt som att ha sex med ett ex.

När eller om de gör slut och hon hittar en ny, så kommer du troligen inte ens vara i friend zone. Du kommer inte att existera alls för henne.

Men prata du om du känner det ger dig något, att du vill det. Du kanske inte har något annat för dig, piggar upp din tillvaro. Eller du känner du vill vara ett stöd för henne.

Var bara beredd på att du kanske kommer att kliva ur detta mer sårad än innan. Och att du kanske sätter ditt liv på sparlåga när låter dig svepas med i er nya kontakt.

Jag är ingen expert, och kanske missförstod jag situationen.

Comment

Working...
    X