Announcement

Collapse
No announcement yet.

En bra sak du gjort idag

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Unnade mig en lunch ute med en god vän, trots att jag är jättestressad över hur mycket jag har att göra på jobbet..

Comment

• Idag...

Det braiga jag gjort idag... få se då...

Köpt nya vindrutetorkare till fruns bil.

Hämtat ut en beställd vara utan att egentligen behöva den ännu på ett par månader.

Förberedd!!! *stolt*

Slitit som ett svin för att försöka beta av de små irriterande sakerna som kvarstår innan man kan börja gå ned i tempo inför semester.

Fortfarande 8 "uppstigningar" kvar.

Ställer klockan varje kväll!!

Comment

• Trotsa känslorna av ångest och motstånd och gick ut och sprang!

Comment

• Jag har gjort två saker som jag faktiskt känner mig riktigt duktig och glad att jag har gjort. Den ena var att städa hemma då jag kännt i flera dagar att jag måste städa och nu fast jag är rätt trött tog jag tag i det och har nu städat klart och det andra som är det viktigaste av sakerna det är att när min pojkvän ringde nu ikväll och mådde dåligt och behövde prata lyckades jag få honom att må bättre och känna ett större hopp inför framtiden. Brukar ibland vara svårt att kunna hjälpa någon om man själv mår dåligt, men den här gången kunde jag det och det fick också mig att må bättre

Comment

• Hälsat på min vän.

Comment

• Pratat i telefon med en "vän"

Comment

• Tagit tag i de arbetsuppgifter som hänger över mig och som egentligen ligger en bra bit över min "paygrade".
                Men bara bita ihop och nöta på.

Försöker träna minnet varje dag.
                (Med varierat resultat, beroende på dagsform)

Comment

• Kanske inte idag, men för ngra dagar sedan gjorde jag ngt(tog mig mod)skickade en god jul hlsngl(x-ts 03-barn)till hennes dotter och hennes son!Vi var ju endå tillsammans i över 5 år..
                  Älskade dem!Önskade de alla lycka i framtiden!Men de behöver inte höra sig av..(men endå man funderar vad tror de om mig då/idag)fast det har jag ju inget mad att göra men endå.

Comment

• En bra sak som jag SKA göra idag.
                    Åka och hälsa på min far.

(Det negativa är att jag hoppas att hans sambo inte är hemma. Jag skulle vilja prata med min far, och inte höra på henne. Hon pratar nått alldeles fördjävligt.)

Comment

• Mitt x(07)ville vara min vän på facebook.Sedan skickade jag en fråga till mitt andra x(05)och hon sa ja.Lite trevligt endå!

Comment

• Jag lät en annan kund i affären gå före mig i kön, och det kändes bra. Kunden blev glad, och jag blev glad.

Comment

• Jag har precis haft en längre sms-konversation med en arbetskamrat, som jag vet är väldigt ensam.

Comment

• Efter fyra års slit för att bättre hantera ångesten i mitt liv, har jag idag tagit upp med maken att jag vill ta itu med pappersarbetet kring skilsmässan. Nästa steg: skaffa fram papperna (förhoppningsvis redan imorgon) och visa att jag tänker stå vid mitt ord, att skiljas som vänner.

I maj är det fyrtio år sen han skickade en kompis för att fråga chans på mig, på en skolresa. Hade jag vetat, vad jag vet idag, hade mitt svar blivit ett annat.

Comment

• Idag har jag varit ute och promenerat i 1 timme det var skönt

Comment

• Peppat min vän🎀

Comment

Working...
                                X