Announcement

Collapse
No announcement yet.

Helikopter krasch

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Helikopter krasch

Drömde helkonstigt igen, en svart helikopter som flög liksom bakåtlutandes så att det bakre rotorbladet var nära att smälla i ett hustak. Sen gick jag in i en byggnad i en korridor och genom fönster på vänster sida såg jag samma helikopter, denna gång upp och ner med rotorbladen nära gräsmattan, roterandes häftigt. Jag förstod vad som skulle hända men tänkte att jag hinner ju inte varna andra som befann sig utanför byggnaden. Jag gick då in i ett tomt rum med sådana där svingdörrar med små fönster och fann en anslagstavla jag kunde använda mot eventuellt glassplitter. Jag kikade ut genom fönstren och så kraschade helikoptern i marken och det blev världens explosion. Jag duckade, använda anslagstavlan som en sköld, sen brann det kraftigt i korridoren utanför och rök utvecklades. Jag tänkte på brandutbildning där man säger: "Det är oftast inte elden som dödar, utan röken." Så jag duckade och på nåt sätt måste jag ha kunnat ta mig fram genom lågorna och ut igen, fast denna sista bit är luddig. Sen fortsatte det med kyrkobesök med en kollega som brukar vara den som stöttar mest på mitt riktiga jobb när vi har det jobbigt, vi var där och såg på konstiga föremål som hon tyckte var intressant att kolla på.
    Jo, jag vet. Weird!
Working...
X