Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vad betyder den!?

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vad betyder den!?

De började som en helt vanlig dag men vi var antagligen lediga för ploy jag linnea o tilde "mina bästa kompisar " va me varan och vi va me challe o alex "två andra kompisar"också eller ja o tilde eller ploy va me han också var de en bra dröm tills de va nån som sa att ebola hade komme till Sverige och blev de så att alla ändå fortsatte vara som vanligt men då kom ploy till mig en dag och sa att hon hade fått den och sen så åkte vi iväg nån stans och ja och min pappa gick iväg från nånstans o då berättade jag det för han och då när jag sa de så grät jag och sen va vi va på ett tak varje dag och såg hur allt kaos utvecklades och sista dagen jag iallafall kan komma ihåg så exploderade nåt på taket men ingen lyssnade när ja sa att dom skulle lägga sig ner på marken och vi va oskada efter det exploderade men då gick vi ner och såg hur alla förberede sig för nåt o killarna i klassen va där o en i A han va där a o människor ja ha känt o känner va okså där och jag letade efter Charlie för att jag skulle säga att jag antagligen va kär i han och de va då jag märkte att jag grät när vi gick ner. Jag vill bara veta vad den betydde :'(

Problem med drömmar är, att det går aldrig att 100 % lita på dess "budskap"

Dock stämmer dom förvånansväst exakt många ggr .. men inte alltid

Säker kan man aldrig vara!

Comment

Man måste blanda in känslor i drömmar. Som gamla situationer från livet, det man vill göra, rädslor m.m.

I mina drömmar har det dykt upp saker som jag vill ska hända men i verkligheten så kommer det troligtvis inte att hända, i alla fall inte den närmaste tiden så jag tjänar inget på att gå och grubbla över drömmen. Det var nog bara något som jag ville att det skulle hända, rent känslomässigt.

What hurts the most is that the memories I used to hold so close to me are now the memories I wish I could forget.

Comment

Okej

Comment

Om "sjukdom" läser jag i en drömbok att om man har smärtsamma minnen som aldrig klaras upp, eller känslor av vrede eller bitterhet som man håller inne, kan dessa ofta uttryckas i en dröm i form av en sjukdom eller en infektion. Sjukdom kan också stå för kollapsande självförtroende eller ängslan eller depression.

Att du var uppe "på ett tak" kan vara att du har full medveten överblick över hur läget är.

"Explosion" kan t.ex. vara vrede eller dramatisk utlösning av energi då man söker självförverkligande.

"Gå ner" kan vara att bli mer praktisk eller sätta båda fötterna på jorden, eller att åter utsättas försvårigheter efter att ha levat i fantasier eller verklighetsflykt.

Det här är bara förslag, och som vanligt är det viktigaste din egen tolkning.

Comment

Okej

Comment

Working...
            X